Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Utpå inderøy, 1 natt. Helt bra hotel og greit rom,litt langt unna resepsjonen ble vi å ligge, men ok, ba jo om 1 etg og utsikt til sjøen, fikk igrunnen det, super beliggenhet.(best på sommer halvåret) hyggelig betjening. spesielt en herremann på kveldsvakt det døgnet.18 februar.God frokost. Eneste jeg savnet var ...leverposteiMinus..=...mini tv. men balkong med utsikt over vannet, ble lovet suiten neste gangen helg eller så på sommerhalvåret..jatakk

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, keltisk2019
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Kan ikke sammenlignes med de sjarmerende småhotellene på omveien, litt mer generisk. Veldig bra frokost med godt utvalg, og fin utsikt fra rommet hvis man er heldig. Fin kultursti som går forbi hotellet og inn mot Straumen

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, blomie2000
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

For fjerde år på rad overnatter vi her på vei til Helgelandskysten. Vi har vært 4 eller 3 personer og en liten hund. Har hatt både vanlige rom, familierom og suite, alt har fungert veldig greit. Rommene er enkle, men rene og komfortable. Savner kaffe på rommet, men har oppdaget Nescafé og vannkoker utenfor kjøkkenet . Veldig fornøyd med kjøkkenet, som fokuserer på få retter med norske og lokale råvarer. I år bl a deilig piggvar, lokale oster og Innherrad-skinke. Frokosten er også bra, ikke minste brødet!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, hannebert
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Vi var en gruppe på fem som sjekket inn på hotellet fredag kveld. Vi skulle ha et styremøte, og så spise og reise videre neste dag.
Hotellet ligger flott til, og er et trivelig hotell. Personalet var vennlige og serviceinnstilt, og alt lovet bra.

Vi fikk beskjed ved innsjekk om at restauranten var åpen med a la carte frem til 2200. Vi avsluttet møtet og kom inn rett før ni. Menyen var fristende, og vi bestilte drikke. Kl 2101 skulle vi bestille mat, men fikk da beskjed om at det fra 2100 var _lunsjmeny_! Den hyggelige servitøren sjekket med kjøkkensjefen, som holdt på at det ikke var tale om middag nå som klokken var over 21. Vi spurte om å få snakke med kjøkkensjefen, og høre om det feks lot seg gjøre om vi bestilte det samme alle sammen, men kjøkkensjefen ville ikke komme ut og snakke med oss. I stedet for forrett med friterte torsketunger og en god hovedrett, ble det omelett til middag.

Det som kunne vært et utmerket opphold, ble helt ødelagt av en kjøkkensjef uten snev at service-holdning.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, halvora98
Anmeldt 6. mai 2019 via mobile enheter

Møtt av et smilende personale. God frokost. Deilige oster, eggesalat, og jordbærsyltetøy på nydelig brød. Isté i dispenser synes ungene var topp. Var også lapper, bacon egg, skinkepålegg. Tommel opp for god frokost. Var veldig koselig sted, fyr i peisen og koselige sittegrupper var plassert rundt om. Var oppe tidlig for å gå en tur i området, ble møtt av en smilende dame som vasket og hun viste meg retning på tursti. Rommene var enkle, men greie.

Dato for oppholdet: mai 2019
2  Takk, 110helenek