FindHotel
Booking.comUSD 187
eDreamsUSD 187
Agoda.comUSD 197
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Høy pris for dårlig standard-1690,-. Rom i kjelleretasjen uten utsikt. Ingen i resepsjonen ved ankomst. Uhøflig resepsjonist som kom etter 4 trykk på ringeklokken. Ble ikke opplyst om at det ikke var ledig bord for å spise middag den kvelden pga arrangement. De skulle ringe når det ble ledig bord - noe de ikke gjorde, så vi rasket sammen noe av det vi hadde i bilen og spiste i sengen på rommet. Neste morgen gledet vi oss til frokost - ingen i frokostsalen til å ta seg av gjestene bortsett fra en som ryddet oppvasken. Ikke noe ekstraordinært på frokosttallerkenen heller til tross for at de er en del av Den Gyldne Omvei - bortsett fra hjemmelaget bringebærsyltetøy og grove rundstykker, så vi sitter igjen med at det var et skuffende opphold og at vi absolutt ikke vil anbefale stedet til tross for beliggenheten som var både idyllisk og fin.

1  Takk, 686stigs
Anmeldt 29. juni 2020

Dette var spesielt. Stedet ligger nede ved sjøen( flere av oss som badet)- og en idyll av klasse. Uterom og innerom _ det er bare å velge og med de høye temperaturer vi hadde: så var det deilig å finne flere steder med skygge, men fortsatt nydelig utsikt.

En middag med laks: svært godt og en frokost som i Coronatid_ hadde poser til den enkelte med brød/rundstykker og påleggstallerken med egg forøvrig. Greit nok, men Corona har jamen ødelagt den normale, lekre og overdådige frokostbuffeten de fleste av oss er vant til på norske hotell.
Fint utgangspunkt for rundtur med bil "den gyldne omvei".

Et sted som er verdt å overnatte på.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, guideOslo
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Utpå inderøy, 1 natt. Helt bra hotel og greit rom,litt langt unna resepsjonen ble vi å ligge, men ok, ba jo om 1 etg og utsikt til sjøen, fikk igrunnen det, super beliggenhet.(best på sommer halvåret) hyggelig betjening. spesielt en herremann på kveldsvakt det døgnet.18 februar.God frokost. Eneste jeg savnet var ...leverposteiMinus..=...mini tv. men balkong med utsikt over vannet, ble lovet suiten neste gangen helg eller så på sommerhalvåret..jatakk

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, keltisk2019
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Kan ikke sammenlignes med de sjarmerende småhotellene på omveien, litt mer generisk. Veldig bra frokost med godt utvalg, og fin utsikt fra rommet hvis man er heldig. Fin kultursti som går forbi hotellet og inn mot Straumen

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, blomie2000
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

For fjerde år på rad overnatter vi her på vei til Helgelandskysten. Vi har vært 4 eller 3 personer og en liten hund. Har hatt både vanlige rom, familierom og suite, alt har fungert veldig greit. Rommene er enkle, men rene og komfortable. Savner kaffe på rommet, men har oppdaget Nescafé og vannkoker utenfor kjøkkenet . Veldig fornøyd med kjøkkenet, som fokuserer på få retter med norske og lokale råvarer. I år bl a deilig piggvar, lokale oster og Innherrad-skinke. Frokosten er også bra, ikke minste brødet!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, hannebert