TripadvisorUSD 164
eDreams
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Selve hotellet er fint og betjeningen er hyggelig. Rommet kunne hatt noe mer personlighet og badet var litt kjedelig.

Men vi er utrolig skuffet. En av grunnene til at vi valgte stedet, var både anmeldelser og hotellets egen markedsføring av maten: lokal mat av høy kvalitet. Mat er for oss en viktig del av en reiseopplevelse, og dette var en katastrofe.

På grunn av bryllup hadde hotellet ikke a la carte, men buffet. Dette var ikke opplyst om da vi bestilte, men vi fikk beskjed da vi bestilte bord til middag dagen før ankomst.

Buffeten besto av kalde ostepølser, laks som var bakt til den var tørr og vond i smaken, en ‘asiatisk gryte’ som tilsynelatende var rester sauset inn i soyasaus og sweet chili sauce, en ‘sennepsmarinert svinenakke’ som utrolig nok var bakt tørr og ikke hadde et hint av sennep, ihjelkokte erter og gulrøtter, iskald dampet brokkolini, og smeltet iskrem med jordbær tll dessert.

Dette var dessverre under enhver kritikk. Forståelig at kjøkkenet man må ta et valg når det er et stort arrangement neste dag, men dette er ikke verdig et kjøkken som har ambisjoner. Det kunne vært løst mye smidigere med å lage færre retter men fokusert på kvalitet, eller simpelthen latt være å servere middag. At hotellet i tillegg er frekke nok til å kreve oppunder 400 kroner for dette er ikke akseptabelt.

Hvis de serverer buffet under oppholdet ditt, dra heller til nærmeste Shellstasjon og kjøp en pølse eller en burger. Det er mye billigere og uforståelig nok en mye større smaksopplevelse.

Romtips: Unngå buffeten.
Takk, larsjacobh
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell med nydelig beliggenhet, god frokost og fint rom med terasse og utsikt som vi betalte ekstra for. Men, etter å ha kjørt 650km og sjekket inn på hotellet kl. 19.30 får vi, når vi spør etter middag, beskjed om at det er fullt i spisesalen. Vi spør da om vi kan spise senere på kvelden gjerne i ni -halv ti, tiden, og gjerne på rommet, men det kunne de heller ikke tilby. På nytt spørsmål om det var spisesteder i nærheten var svaret at det "kanskje" var noen i sentrum som hadde åpent. Desverre hadde vi forhåndsbetalt så vi var ikke innstilt på å kjøre videre etter 10 timer i bilen for å finne et nytt hotell.

Hvorfor ble vi ikke informert per telefon på forhånd at middag burde inntas i forkant?
Hvorfor kunne ikke hotellet foreslå, tilby og organisere noe "take away"?
Hvorfor stod det ingenting på nettsidene om at middag burde forhåndsbestilles?

Ta dette som et par enkle konstruktive forbedringstiltak.

1  Takk, Tore R
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell med en nydelig beliggenhet! God mat, fine tur muligheter, gratis Sup som lå tilgjengelig ved brygga. Ansatte som gjorde sitt ytterste for at vi skulle ha det optimalt, noe vi absolutt hadde. Vi kommer veldig gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 190kinek
Anmeldt 19. mai 2021 via mobile enheter

Et hyggelig hotellopphold rett i fjorden. Vi fikk et av de beste rommene på hotellet. En hjørnesuite med utsikt til fjorden både fra stue og soverom.

Det var svært få som overnattet på hotellet. Derfor var frokosten sparsom. Vi hadde 17. mai meny, overdådig matfat. Tusen takk for oppholdet.

Dato for oppholdet: april 2021
2  Takk, ovebru63
Anmeldt 12. juli 2020

Etter mange(4) gode opplevelser sist gang for syv år siden var vi fulle av forventning da vi igjen skulle overnatte på den fantastisk beliggende Jegtvollen. Restaurantopplevelsen ble en gedigen skuffelse! Da vi ventet på hovedretten ble vi to ganger spurt om vi ville se på dessertmenyen, greit nok. Da hovedretten kom var burgerne kalde og servert med kjipt burgerbrød. Den ene pastaretten (også kald) var linnguini med krabbe var smakløst tillaget med dårlig pasta. Vi hadde bestilt vinpakke men rødvinen kom etter at hovedretten var spist opp. Dette har vært et stamsted på vei nordover, men inntil det motsatte blir bevist, er dette siste gangen! Trist! Dette var jo bra!!

1  Takk, h_vardu2020