En oase i vakre Trøndelag!

Anmeldt 18. juli 2019
t0rkilt
Norge
Alltid verdt et besøk

Anmeldt 13. juli 2019
blomie2000

Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Tok en pause fra E6, og det var det verdt! Var egentlig sulten på godt bakverk, men ble på ysteriet nesten time. Bare å gå rundt på tunet, se på en svært delikat bygningsmasse, blomsterprakt, flotte sittegrupper, nydelig is, enda bedre ost, og ei usedvanlig hyggelig gårdskjerring (sjefen sjøl). Vakkert, vakkert, vakkert

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, t0rkilt
Astrid A, Owner på Gangstad Gårdsysteri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! ;)

Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Gangstad er fast stopp på tur sørover, flott anlegg med mye fint å se på. Fint innredet i snekkerstua og kårstua, og selvfølgelig nydelig ost og is

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, blomie2000
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Fantastisk god service, gode og smakfulle produkter og flotte omgivelser. Det MÅ ha vært hard jobbing for å komme dit de er i dag! All honnør til familien som har fått til dette for bygda, Inderøya og Den Gydne Omvei - ikke rart det er godt besøkt! Anbefaler at du tar turen inn, prøvesmaker og fyller posen med lokalprodusent, anbefaler spesielt osten Granstubben :-)

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 471lisbetht
Astrid A, Owner på Gangstad Gårdsysteri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2017

Tusen takk! Slike kommentarer gir oss energi! Håper det er greit at vi kopierer kommentaren inn på facebooksida vår, UTEN navn på avsender selvsagt?

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi tok turen innom Gangstad en formiddag i juli. Vi syntes det var et idyllisk sted og isen var god.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, AnneleneM85
Astrid A, Owner på Gangstad Gårdsysteri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2017

Tusen takk, hyggelig! :)

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Litt for enhver smaksløk. God is, oster, kjøtt etc.

Mulighet for smaksprøver.
Har også åpnet deler av gården for å vise frem eldre deler av den.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 652_ysteini
Astrid A, Owner på Gangstad Gårdsysteri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2017

Takk for hyggelig besøk! :)