“Fantastisk perle”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Strømnes
Rangert som nr. 3 av 3 B&B / vertshus i Inderøy
Anmeldt 22 juli 2015 via mobile enheter

Vår familie på 5 overnattet en natt i dette fantastiske huset på vei nordover. Huset er 100 år gammelt og bevart i oldefarstilen, med oppgradering/ nye bad. Vertskapet delte historier om hus og stedet. Frokosten var overdådig. Sengene fantastiske, vi kunne ikke hatt det bedre. Vi anbefaler dette stedet til alle som ønsker å reise tilbake i tid, nyte det gode liv, i fantastiske omgivelser.

Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, 478annc
Skriv en anmeldelse

Har du vært i Strømnes? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Strømnes

Adresse: Sundsnesvegen 8, 7670, Norge
Beliggenhet: Norge > Midt-Norge > Nord-Trøndelag > Inderøy
Fasiliteter:
Strand Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Suiter
Hotellstil:
Nr. 3 av 3 B&B / vertshus i Inderøy
Prisnivå: kr 990 - kr 1 300 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Strømnes 2.5*
Antall rom: 4
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Strømnes er et sjarmerende, nostalgisk sted for overnatting og mindre selskaper og møter. Dette er som å besøke oldefar, samtidig er det god komfort og bad på alle 4 rom. Strømnes ligger vakkert til og alle rom har flott utsikt. Her kan du fiske og den flotte badeplassen Sundsand ligger like ved. Strømnes ligger på Straumen hvor det erbutikker og gallerier. Vi har sykkelutleie og er medlem av Den Gyldne Omvei - en opplevelsevei - som består av 20 bedrifter som tilbyr lokal mat, kunstgallerier, overnattings- og serveringsteder. På Inderøy kan du dessuten handle grønnsakene på gartneriet, kjøttet hos slakteren og osten på ysteriet. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Strømnes. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?