Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Vakkert sted ❤️ Vi fikk omvisning på alle rom og innføring i historien til Strømnes. Sjarmerende og gjennomført sted. Vi fikk også høre at de har Panic Room som kan bestilles. Dét må prøves en gang!

Kommer nok tilbake ved en senere anledning ☺️

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Oda1989
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig hyggelige Margrethe tok vel imot 4 søringer på rundtur på Den gyldne omvei. Fantastisk sted med originalt interiør i et hus som skapte gode minner fra tidligere ferietid hos egne besteforeldre. Kvalitet på senger og dyner i koselige soverom med egne fine bad til hvert rom. Frokosten er noe eget og noe alle burde oppleve. Tent stearinlys på bordet, kortreist lokal mat, egenprodusert eplejuice og varm kaffe fra porselenskanne ble servert i stuen av verten selv. Stedet kan virkelig anbefales❤️

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 256kristinh
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

En perle på omveien. Vi bodde i Snekkarstua, en kjempetrivelig og veldig rimelig overnatting. Frokosten på hovedgården var eksemplarisk, og hagen var et lite paradis i seg selv. Hyggelig vertskap og generelt superkoselig.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, blomie2000
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Utrolig fint sted med hærlige Margrete som vært. Flotte rom med kjempegode senger. Har aldri før fått varm nystekt bacone til frokostens leverpostei, -hærlig. Og et supert telt slik at vi kunne sitte ute i duskregn. Og fisketips ved elven! Tusen takk for en fsntastisk opplevelse og gode minner❤.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Heidi B
Margarete U, Daglig leder på Strømnes - Oldefars Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

woæw - takk for gode ord!

Anmeldt 16. juli 2017

Flott sted på Inderøya. Meget interessent historie ble fortalt av eier og driver. Alt gjennskapt i tidsriktig stil til minste detalj. DEn gyldne omvei konseptet for Inderøya er noe av det beste vi har opplevd. Flotte forslag til turer og arrangementer, også anbefalt av vertskapet allerede ved ankomst. Bare å nyde alt fra detaljene til det sture bildet :-)

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Jutulgubben
Margarete U, Daglig leder på Strømnes - Oldefars Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Tusen takk for trivelig tilbakemelding. Jeg tar med meg rosen inn i første medlemsmøte i Den Gyldne Omvei til høsten.
Velkommen tilbake.