“Fantastisk Gresk Klassisk Taverna Mat”
Anmeldelse av Harokopos Tavern

Harokopos Tavern
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Plaka
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Nydelig Gresk kjøkken med tradisjonell mat og en vakker og avslappende atmosfære. Hjemmelaget Gresk mat fra bunnen av og på forespørsel lagde de deilige kombo fra forskjellige retter(Meze). Absolutt vært mange besøk. Vi gikk fra Almyridia og opp til Plaka og det var det gjorde vi 3 ganger med et smil om munnen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, LineKK

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

En taverna med ekte kretensk atmosfære. Vi ble tatt imot av et hjertelig og gjestfritt vertskap. Den hjemmelagde maten vi spiste var helt fantastisk.

Takk, 965liva
Anmeldt 19. november 2018

Spiste lunsh og middag her flere ganger i løpet av en uke. Veldig god mat og vertskapet var helt fantasisk.

Takk, HeleneT269
Anmeldt 8. oktober 2018

Vi var 14 dager i Almyrida i juli/august. Siste uka gikk vi opp til Plaka og fant denne fantastiske resturanten. Spiste her 2 kvelder og det er utrolig rimelig og kjempe god, hjemmelaget mat. Spiste pasta med kjøttboller og hare stiffado, er vi på disse kanter igjen skal vi garantert tilbake hit. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, evymerete
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Dette er en plass som er verdt å ta turen innom! Besøker tavernaen 2-3 ganger hver sommer og har aldri blitt skuffet! Menyen er variert og maten er helt nydelig! Et ekstra pluss er personale med masse humor :)

Dato for besøk: august 2018
Takk, Marit L

Reisende som så på Harokopos Tavern, så også på

Plaka, Chania fylke

Almyrida, Chania fylke
Apokoronas, Chania fylke

Har du vært i Harokopos Tavern? Del dine erfaringer!