Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Gratis avbestilling frem til 11.08.21
Expedia.comUSD 349
CheapTicketsUSD 349
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk konsept og stemning fra første steg inn på området. Blir møtt med velkomstdrikk og konfekt.
Veldig fine rom med housekeeping to ganger daglig.
Kjempe god mat og utrolig hyggelig betjening. Må oppleves!

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, 974oles
121baobab, Public Relations Manager på Lopesan Baobab Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Dear guests,

first of all we would like to thank you for choosing the Lopesan Baobab Resort.

We are so glad that you have enjoyed your holidays, specially the welcome drink.

We would be glad to receive you again soon.

Public Relation Department.

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Bra standard med veldig god buffet. Lunsj skuffet litt med det var noe vi kjøpte utenom buffet.
Kunne vært litt mer lekeapparater for barn, da vi valgte dette hotellet. Vi ble fortalt at det var supert for barn men, kunne vært bedre.
Men det er dårlig belysning i alle lokaler. Skal vel være slik pga design men veldig upraktisk ved middag og frokost.

Dette hotellet får ikke 5 av meg da det mangler litt på service, belysning og apparater til barn.
Og det mest irriterende var kleskoden!
Capribukse er ikke lov under middag. Idiotisk mener nå jeg. Kona fikk lov å vandre rett inn i litt kortere buske enn meg, selv om jeg hadde meget lang capribukse.
Kan forstå at en ikke kommer i badeshorts, singlet og caps, men har med barn og trenger ikke et stressmoment med en kleskode! Diskriminerende er det og.

Oppsummert, vi kommer ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Back_Force
121baobab, Public Relations Manager på Lopesan Baobab Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Dear guests,

first of all we would like to thank you for choosing the Lopesan Baobab Resort for your recent holidays on Gran Canaria and for sharing your experience on Tripadvisor.

We are sprry that you did not enjoy our hotel, we are specialized on children, and families normally love our facilities and animation, as we provide many options for them.

We have of course forwarded your comments, and we would like to say sorry for the inconveniences you may have suffered.

Public Relation Department.

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Lopesan har 3 flotte hotell i Meloneras og Baobab er oftest det som er dyrest. Nå har vi vært på alle 3 og må si Baobab er også et flott hotell med god atmosfære og det føles som å bo i en slags Oase.
Samtidig er det, det lille minuset.
I felles ferien føles det litt hektisk og trangt, samt det er ingen åpenhet/utsikt noe sted.

Vi hadde halvpensjon og maten er meget god.
Servicen blant de som jobber her er som det man skal forvente på et slikt hotell.

Deluxe standard rommene er Ok, men føles sånn akkurat for 2 voksne og 1 barn Mtp størrelse.

Alt i alt fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, AndreSor77
121baobab, Public Relations Manager på Lopesan Baobab Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Dear guest,

thank you very much for your nice comments and for sharing it with other users.

We hope to see you soon again in our hotel and that it becomes your second home.

Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Et fantastisk hotell som anbefales på det varmeste. Svært profesjonelle ansatte med upåklagelig service. De er hyggelige og møter deg alltid med et smil og hjelper til med alt. Hotellets park og bassenger er i en egen klasse og vi gikk og måpet de første dagene. Her er det muligheter for både barn og voksne. Vi vet dette er et familiehotell men som enslig par hadde vi et fantastisk opphold. Noe smårusk med rombytte men dette ble løst på en veldig fin måte og uten spørsmål. Veldig profesjonelt. Vi var litt skuffet over at fossefallet og de flytende solsengene ikke var aktive og håper disse er aktive neste gang vi kommer. Fantastiske buffet restauranter og både frokost og middag var imponerende. Dette hotellet må oppleves og vi ønsker oss svært gjerne tilbake neste år. En fantastisk og uforglemmelig ferieuke på Baobab Resort.

Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, Fredrik W
121baobab, Public Relations Manager på Lopesan Baobab Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2018

Dear Guest,
Firstly we would like to thank you for the comments you made concerning our staff. We will certainly pass on your comments and we are sure they will be received with great excitement. Secondly we must say that we loved hearing that you enjoyed staying in the hotel, our daily effort pays off with comments like yours.
We hope to see you again in the near future.
With kind regards,

Anmeldt 17. april 2018

Baobab er et hotell for familier som ønsker å tilbringe dagen i og ved et basseng. Det er mange basseng å velge mellom for både store og små, og de fleste blir der hele dagen.
Vi kom tilbake til hotellet utpå ettermiddagen, da var det ikke lett å finne en plass i solen. Det lå håndklær over solsengene, men eierne var ikke å se. Det sto oppslag om at det ikke var tillatt å reservere solsenger, men ingen brydde seg, og ingen kontrollerte.
Rommene er romslige med fine terrasser, sengene bra, og det er rent og ryddig overalt.
Maten var god med variasjon hver dag.
Voksne som foretrekker andre aktiviteter framfor å sole seg og bade, vil finne seg bedre til rette på et annet sted.

Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, tomrut
121baobab, Public Relations Manager på Lopesan Baobab Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2018

Dear Guests,
We are pleased that you enjoyed your holiday with us. Thank you for your special mention of our swimming pool, which is, without a doubt, one of the attractions of our hotel.

We kindly inform you that in order to improve our services and avoid misunderstandings it is forbidden to reserve sun beds at the pool area. Moreover, our staff will collect towels that have been unattended for over 30 minutes.

We hope to see you again soon enjoying a relaxing swim.

Best Regards,