Martin
Dato for oppholdet: mars 2018
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
121baobab, Public Relations ManagerLopesan Baobab Resort, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. jan. 2019
Dear Guests,

It has been a pleasure, as always, to have had you staying at the hotel. We are pleased that you continue to count on us and that you have enjoyed your stay again. We hope that this link between us continues in the future and that we can enjoy your company again soon.

kr 5 525
    0.4 km fra Lopesan Baobab Resort
    Gratis Wi-Fi
    Se flere hoteller i Meloneras
    Anmeldt 23. desember 2018

Fortsatt bra, men alt slites, også her. Det som fortsatt er like bra er servicen og uteområdene. Dette er et topp hotell for familier med barn. Flott familiehotell, men pass på å få rom med utsikt og balkong mot sør.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
    2  Takk, 873stigv
    121baobab, Public Relations Manager på Lopesan Baobab Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2018

Dear guest

Thank you for your 5 star rating. We hope to welcome you son again

Best regards
    Your Baobab Team

Anmeldt 17. desember 2018

veldig bra hotel, suveren mat, veldig hyggelig betjening. hotellet ligger veldig fint til , kort vei til strand og shopping. svømmebassengene og uteområdene var veldig fine. hyggelig lunsjrestaurant inne på område.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
    2  Takk, franko719
    121baobab, Public Relations Manager på Lopesan Baobab Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Dear Guests,
    Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. We hope that we will see you again at the hotel.

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk konsept og stemning fra første steg inn på området. Blir møtt med velkomstdrikk og konfekt.
    Veldig fine rom med housekeeping to ganger daglig.
    Kjempe god mat og utrolig hyggelig betjening. Må oppleves!

Dato for oppholdet: november 2018
    2  Takk, 974oles
    121baobab, Public Relations Manager på Lopesan Baobab Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Dear guests,

first of all we would like to thank you for choosing the Lopesan Baobab Resort.

We are so glad that you have enjoyed your holidays, specially the welcome drink.

We would be glad to receive you again soon.

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Bra standard med veldig god buffet. Lunsj skuffet litt med det var noe vi kjøpte utenom buffet.
    Kunne vært litt mer lekeapparater for barn, da vi valgte dette hotellet. Vi ble fortalt at det var supert for barn men, kunne vært bedre.
    Men det er dårlig belysning i alle lokaler. Skal vel være slik pga design men veldig upraktisk ved middag og frokost.

Dette hotellet får ikke 5 av meg da det mangler litt på service, belysning og apparater til barn.
    Og det mest irriterende var kleskoden!
    Capribukse er ikke lov under middag. Idiotisk mener nå jeg. Kona fikk lov å vandre rett inn i litt kortere buske enn meg, selv om jeg hadde meget lang capribukse.
    Kan forstå at en ikke kommer i badeshorts, singlet og caps, men har med barn og trenger ikke et stressmoment med en kleskode! Diskriminerende er det og.

Oppsummert, vi kommer ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    2  Takk, Back_Force
    121baobab, Public Relations Manager på Lopesan Baobab Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Dear guests,

first of all we would like to thank you for choosing the Lopesan Baobab Resort for your recent holidays on Gran Canaria and for sharing your experience on Tripadvisor.

We are sprry that you did not enjoy our hotel, we are specialized on children, and families normally love our facilities and animation, as we provide many options for them.

We have of course forwarded your comments, and we would like to say sorry for the inconveniences you may have suffered.

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Lopesan har 3 flotte hotell i Meloneras og Baobab er oftest det som er dyrest. Nå har vi vært på alle 3 og må si Baobab er også et flott hotell med god atmosfære og det føles som å bo i en slags Oase.
    Samtidig er det, det lille minuset.
    I felles ferien føles det litt hektisk og trangt, samt det er ingen åpenhet/utsikt noe sted.

Vi hadde halvpensjon og maten er meget god.
    Servicen blant de som jobber her er som det man skal forvente på et slikt hotell.

Deluxe standard rommene er Ok, men føles sånn akkurat for 2 voksne og 1 barn Mtp størrelse.

Alt i alt fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: juli 2018
    1  Takk, AndreSor77
    121baobab, Public Relations Manager på Lopesan Baobab Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Dear guest,

thank you very much for your nice comments and for sharing it with other users.

We hope to see you soon again in our hotel and that it becomes your second home.