“Helt grei lunch plass,ute.”

Pili Pili - Lopesan Baobab Resort
Vurdert som nr. 21 av 34 Restauranter i Meloneras
Middagsalternativer: Lunsj
Middagsalternativer: Lunsj
Anmeldt 7. februar 2019

Mange gode retter å velge imellem. Her fant vi vår favoritt i Spania : Reker kokt i olje med mye hvitløk og ikke minst kaldt øl og kjølig hvit vin.Koslig plass.Få bord ved siden av vannet. Til venstra når dere kommer inn.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Kjell N

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Helt Ok mat ute i Hotell Baobab sitt område.
Et ganske smalt utvalg av retter , men maten smaker helt Ok / godt.
Dog prisen er ca samme/noe høyere enn restauranter ved Fyrtårnet som serverer bedre mat og har bedre utvalg.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AndreSor77
Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Vi bestilte tapasmix og den var skuffende. Lite og dyrt. Hamburgeren så god ut, så det blir neste valg.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Tuppen_og_lillemor
Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Et hyggelig spisested på hotellet Lopesan Baobab på Maspalomas. Ligger ute i hagen mellom bassenger, "jungel" og park.
Hyggelig service og god mat til overkommelige priser.
Vi har spist både lunsj og middag her. Bra utvalg.
Også glutenfri pizza som er god.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Adventures67
Anmeldt 12. desember 2016 via mobile enheter

Stort utvalg og meget høy kvalitet. Bra vin liste. Kan anbefale El Grifo hvitvin. Tema for maten varierer fra dag til dag og de serverer god kvalitet på det meste.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Askeland

Reisende som så på Pili Pili - Lopesan Baobab Resort, så også på

Har du vært i Pili Pili - Lopesan Baobab Resort? Del dine erfaringer!