“Deilig sushi - perfekt beliggenhet”

Sushi Mex - Boulevard El Faro
Vurdert som nr. 8 av 30 Restauranter i Meloneras
Kjøkken: Sushi, Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Vi smakte oss igjennom store deler av sushimenyen, og det smakte bra! Fisken var fersk, og smakene var godt satt sammen.

Å kalle restauranten for en fusion-restaurant blir vel å ta i litt, men de har i hvert fall både en mexicansk meny og en sushimeny.

Servitøren rettet også raskt opp når det var noe feil på regningen. Jevnt over god service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, sverrestar

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, fint anrettet med god service. Vi ble mette og gode, eneste "minus" er qt prisen var litt høy, men fortsatt billigere enn fine plasser i Norge. Vi spiste sushi lucus mix, spicy shrimp og hadde fylte jalapenos til forrett.

Takk, Adrian B
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi pleier å besøke denne restauranten når vi er på Gran Canaria. Den er litt dyr men maten er god og her finnes det mat som alle liker inkl barna. God sushi og sashimi. Pleier å bestille tempura til forrett eller fylte jalapeños. ( be om uten dressing på toppen- forstår ikke helt hvorfor de har på dette.) Teriyaki kylling faller i smak hos barna. I tillegg har de veldig god sangria her. Både hvit og rød. Kan anbefales. Det eneste minus er at de ansattes røykeplass er rett ved siden av restauranten. Be om å sitte i andre enden.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, karibjer
Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Denne kan anbefales. Sushi eller mexicansk eller en blanding av begge? Spiste her 3 ganger i løpet av uken pga variert meny og mat med gode smaker. Middag for 2, en øl og ett glass vin ca €50. Anbefales

Dato for besøk: desember 2017
Takk, gussiken
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Da vi ikke har spist sushi på 2 uker måtte vi dit. Hadde lest blandet kommentarer her på tripadvicer så vi var spent på hva som ventet oss. Vi er sushi elskere og spiser det minst en gang I uken hjemme I Norge.
Fra menyen valgte vi anbefalinger fra restauranten. En billig med crabstick, ca 9 euro, en midt på treet med scampi og tunfisk ca 15 euro og en flambert varm til ca 23 euro. Vi ble skuffet. Kunne ikke måle seg med den hjemme I det hele tatt.
Konklusjon dyreste sushi jeg noensinne har bestilt og blant de dårligste. De som skryter av dette må sammenligne med den de kjøper I butikk. To stjerner for hyggelig lokale og hyggelig servitør.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Ingebjørg S

Reisende som så på Sushi Mex - Boulevard El Faro, så også på

Har du vært i Sushi Mex - Boulevard El Faro? Del dine erfaringer!