“Høsttur”

Vurdert som nr. 12 av 34 Restauranter i Meloneras
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Gikk forbi denne restauranten som såg tiltalende ut. Fikk anvist bord og tildelt meny av en overivrig servitør
Måten kom raskt da vi hadde bestilt.
Skuffende - smakløst og slett ikke hva vi hadde forventet av en restaurant som ligger på El Faro Bouelevard hvor alle holder en høy standard. Samme overivrige servitør iferd med å fjerne fatene mens vi fremdeles spiste. Ikke en plass vi vender tilbake til.

1  Takk, solturist

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Dette er ett sted vi alltid er innom og spiser middag på når vi er her på ferie. Hyggelig og imøtekommende servitører, god og variert kinamat slik vi kjenner det og veldig kjapp levert. Greie priser.

Takk, Gievddo
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi må hvert år innom kinarestauranten for et måltid, og har aldri blitt skuffet. God smak og innbydende lagt opp.
God vinliste har de også.
Ofte har det blitt to besøk hit på de to ukene vi ferierer her.

Takk, ReidarB30
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Rask og god service !
God mat!
Vi spiste Dumplings og Fuglerede med mix av kylling, reker, grønnsaker og nøtter!

Takk, annkristinft
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vanskelig å kommunisere med servitørene. De kunne verken skikkelig spansk eller engelsk. Prøvde å få forklart hva enkelte retter inneholdt, uten å få helt svaret på dette. Både drikke - og mat bestillingen vår ble feil, men vi orket ikke å prøve å forklare det for dem. Heldigvis var maten vi fikk god, så da ble språkutfordringer nesten glemt ;-)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 979ainaa

Reisende som så på Chino Canton - Boulevard El Faro, så også på

Har du vært i Chino Canton - Boulevard El Faro? Del dine erfaringer!