Lol.travel
ZenHotels.com
Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Hit drar du for å få den ultimate ferie. Her har du alt! God service, god mat, flott spa, treningsrom, mange ulike aktiviteter en kan delta på og gode muligheter til å bare ligge på solsengen og slappe av.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Tovealfarnes
CostaMeloneras, Manager på Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2018

Dear Tovealfarnes,

Thank you for giving us a perfect rating.

We are very happy to know that you enjoyed your stay with us 110%.

For our part, we can only commit to continuing to improve going forwards so that you can continue enjoying your time in our hotel in the future.

With kind regards,
The Management

Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Utrolig fint sted med fantastisk utsikt med solnedgang. Spaet koster 40€ og er verdt det etter lange dager i solen. Hyggelige ansatte. Luksus på sitt beste. Mange bassenger å velge mellom. Områdene rundt er rent og pent.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, willtellya
CostaMeloneras, Manager på Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2018

Dear Will, thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards, The Management.

Anmeldt 25. november 2017 via mobile enheter

I utgangspunktet et flott hotell med en fantastisk beliggenhet. Stor parklignende hage, mange svømmebassenger, og en rekke gode restauranter på området og rett utenfor. Romstandarden viser at hotellet nok er over storhetstiden, renoveringsbehovet er svært tydelig. Dessverre ødelegges følelsen av å være på et luksushotell på grunn av flere smålige forhold: ekstra betaling for internet på rommet, ekstra betaling for ferskpresset juice til frokosten, betaling for safe på rommet, betaling for vannkoker på rommet, betaling for å bytte badehåndklær osv osv. Dette er faktisk ting man forventer å få inkludert på et så dyrt hotell! Når mange i resepsjonen er svært arrogante og direkte vanskelige, er det langt opp til toppscoren.....

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Oddie99
CostaMeloneras, General Manager på Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2017

Dear Oddie99,

We would like to thank you very much for your detailed and very interesting review on Tripadvisor and of course for having chosen the Lopesan Costa Meloneras in the first place.

We are sorry that you do not agree our price policy, nevertheless we have taken note about your opinion. On the other hand, we are glad to inform you that our rooms will be renovated in the early future.

We hope to receive you again then, in order to change the image that you have had on these holidays.

Kind regards,
La Dirección.

Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

Bestilt ei uke gjennom hotels.com. Hadde bestilt og betalt ekstra for rom med utsikt. Vi fikk rom mot et anleggsområde med så mye støy at det ikke gikk å sitte på balkongen. Ba om å få bytte rom og da fikk jeg tilbud om ett som du så rett i en skog.
Ikke vannkoker eller kaffetrakter på rommet så i kveld skulle vi slå på stortromma og bestille kaffe fra roomservice...etter en time måtte vi gi opp for da skulle vi legge oss.
Hadde og en annen opplevelse med å gå ned på strandpromenaden, skulle tilbake til hotellet og de hadde stengt inngangen derfra for at det var så sent, måtte gå rundt de gigantiske hotellet som sikkert tok 15 min ekstra...
Konklusjonen er at dette er et overpriset hotell med medium service, en turistmaskin?

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 511j_rna
CostaMeloneras, General Manager på Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2017

Dear Jorn A,

First of all we would like to thank you for having chosen our Hotel Lopesan Costa Meloneras for your holidays in Gran Canaria.
We would like to apologise for any inconven¡ences that you had during you stay, we have reports your comments to the departemnts in charged to take a closer look.
Thakns to comments like yours we can improve our service and installation every day, like the suggestion of tea and cofee facilities in the rooms.
We hope that you'll brind us a second chance.

Kind regards,

La Dirección

Anmeldt 13. august 2017

Hotellet er meget flott og services meget bra. Vi hadde frokost og middag inkludert og gledet oss til hver morgen med utsøkt mat servert i hotellets fine restauranter. Her kan du fint tilbringe hele ferien kun på resortet - det finnes 7 forskjellige basseng med ulike områder med solsenger og små kiosker og restauranter. Like utenfor finner du promenaden i Meloneras med gode restauranter og fin strand. Vi var 2 voksne og 1 barn og fikk et stort standard rom, fungerte ypperlig. Godt renhold hver dag og muligheter for å leie tennisbane og utstyr, spille minigolf og booke turer far hotellet med concierge.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Swaerholm
CostaMeloneras, Manager på Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2017

Dear guest Holm,
Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again. With kind regards,