“Alle var veldig fornøyd ”

Misbah - Boulevard El Faro
Vurdert som nr. 2 av 34 Restauranter i Meloneras
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Svært god og smaksrik mat, god service og hyggelige servitører. Vi var sju til bords og alle bestilte forskjellig fra menyen. Både voksne og barn var fornøyd.

1  Takk, MaritaNicolaisen

2024 av 1 161 anmeldelser

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en veldig god opplevelse her. Veldig god chicken butter med godt tilbehør. Hyggelig og artig betjening

Takk, karianne41
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og servitører, de passet godt på at vi hadde det vi trengte og kom med anbefalinger. Hadde en kjempe fin kveld, bortsett fra nabo bordet som aldri ble fornøyde til tross for at servitørene gjorde alt de kunne. Men andre ord kunne de godt ha plassert bordene litt lenger fra hverandre;)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, siljea89
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening, men som godt kunne vært litt mer oppmerksom på sine gjester under måltidet.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 991daniela
Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Vi var der to dager på rad. Først to voksne og to barn og dagen etter med storfamilien (9 voksne og 8 barn)
Første dagen var helt perfekt. Vi fikk bord med det samme, drikke etter 3min (barna fikk i plastkopper med sugerør) og maten kom utrolig fort. Vi hadde Butter chicken og Korma med cheese nan og garlic nan. Hjemmefra var vi vant til at alle retter kommer med ris så det måtte vi bestille etterpå da det var tillegg her.
Maten var nydelig! Utrolig gode smaker og passe styrke.

Dagen etter bestilte vi bord til kl 16 siden vi var så mange. Det var kun to opptatte bord da vi kom men allikevel ble vi stående i ti minutter da de ikke hadde noe klart. De klarte heller ikke sette sammen noen da de to andre bordene stod i hver ende av de to mulighetene. Vi ble derfor plassert med to ulike bord dessverre. Det tok lang tid før vi fikk bestille drikke og når det kom var det endel feil. For å gjøre det enklest mulig for dem valgte vi da ut 4 retter og bestilte to av hver av dem. Det var heller ikke bare enkelt. Det ble litt feil der også men maten var igjen utrolig god med gode og spennende smaker. Vi kommer gjerne igjen men nok i mindre puljer

Dato for besøk: februar 2018
Takk, FredrikogHenriette

Reisende som så på Misbah - Boulevard El Faro, så også på

Meloneras, Gran Canaria
Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Misbah - Boulevard El Faro? Del dine erfaringer!