“VELDIG BRA”

Misbah - Boulevard El Faro
Vurdert som nr. 2 av 34 Restauranter i Meloneras
Anmeldt 7. februar 2019

Meget bra indisk med topp mat og service :-) Har spist indisk i mange land. synes dette var helt i toppklasse!

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, 988leifn

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og trivelig betjening god atmosfære. Var dyrt da. Familievennlig og renslig. Kan anbefales

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jørgen B
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Svært god og smaksrik mat, god service og hyggelige servitører. Vi var sju til bords og alle bestilte forskjellig fra menyen. Både voksne og barn var fornøyd.

1  Takk, MaritaNicolaisen
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en veldig god opplevelse her. Veldig god chicken butter med godt tilbehør. Hyggelig og artig betjening

Takk, karianne41
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og servitører, de passet godt på at vi hadde det vi trengte og kom med anbefalinger. Hadde en kjempe fin kveld, bortsett fra nabo bordet som aldri ble fornøyde til tross for at servitørene gjorde alt de kunne. Men andre ord kunne de godt ha plassert bordene litt lenger fra hverandre;)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, siljea89

Reisende som så på Misbah - Boulevard El Faro, så også på

Meloneras, Gran Canaria
Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Misbah - Boulevard El Faro? Del dine erfaringer!