“Styr unna”
Anmeldelse av Pitos y Flautas

Pitos y Flautas
Vurdert som nr. 8 av 33 Restauranter i Meloneras
Anmeldt 9. september 2019

Restauranten fremstår lekker og delikat, før du setter deg. Vi bestilte carpaccio, for mye olje og lite smak, Sjøtunge waleska, smakte greit men noe tørt. Vi ønsket å avslutte med dessert. Crema catalana smakte kald hvit saus med brunt sukker. Når servitørene i tillegg er sure og uengasjerte - da blir kvelden ikke så minneverdig og frister ikke til gjentagelse, uansett hvor flott restauranten ser ut. Det er første gang på 20 år vi ikke har gitt tips. Det var ikke fortjent.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Bodil H
tapaspitosyflautas, Gerente på Pitos y Flautas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære kunde,

Vi setter pris på at du tok deg bryet med å skrive om opplevelsen din i restauranten vår, vi beklager at du ikke har oppfylt forventningene dine, vi håper du gir oss en ny mulighet.

en hilsen.

Anmeldt 29. mars 2019 via mobile enheter

Tok en øl og en Gin tonic. Alt fungerte til jeg ba om regningen. (bortsett fra at jeg ba om masse is, og ville valgt sitron eller lime som garnityr til Brockmans Gin). Når jeg fikk regningen gav jeg 20 Euro på en regning på 16,50, men forventet veklepenger. Men det varte og rakk, så spurte jeg en kelner, men først hadde de ikke fått noe, så etter jeghisset meg litt opp, hadde de fått penger, og kom tilbake med veklepenger. Normalt hadde jeg lagt igjen resten, men når de holder på slik, er jeg ikke like raus.... Så det ble ingen tips på de.....

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 689runew
tapaspitosyflautas, Gerente på Pitos y Flautas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2019

Kjære kunde,
Vi beklager at din erfaring med oss ​​ikke har møtt dine forventninger.
Vi tar hensyn til din kommentar.
En varm hilsen

Anmeldt 13. mars 2019 via mobile enheter

Var der tre dager. God mat, men service tapte seg underveis. Siste dag satset vi på dette stedet for det hadde vært så bra, men det ble skuffende. Ingen skjenket opp vin, ingen ryddet bordet, og vi følte oss ikke tatt vare på. Skuffende!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, j_runds2018
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten som både har bord for spisegjester og for de som bare skal ha noe å drikke.
Det var livemusikk som var godt egnet til å lytte til og som sikkert fungerte bra som bakgrunn for spisegjestene.
Hyggelig sted og mange ansatte som var raskt på plass når du ønsjet noe.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, janegil51
david B, Director de Relaciones Públicas på Pitos y Flautas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2019

Hola janegil51, thank so much for your comments. We love them and we hope to see you again.

Best regards

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Kjempefin plass med nydelig mat på promenaden i Faro, Maspolamas.
Vell verdt en taxitur om en blir litt lei Playa del Ingles.
Perfekt steikt biff og veldig godt tilbehør samt bernais.
Hadde pastaretter tidligere i uken, kjempegod mat da og.

Takk, epseh
david B, Director de Relaciones Públicas på Pitos y Flautas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. desember 2018

Hello epseh, thanks so much for your comments. We love them. We hope to see you back at Pitos y flautas.

Kind regards

Reisende som så på Pitos y Flautas, så også på

Har du vært i Pitos y Flautas? Del dine erfaringer!