“Sur betjening”
Anmeldelse av Cafe del Mar Meloneras

Cafe del Mar Meloneras
Vurdert som nr. 9 av 30 Restauranter i Meloneras
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Sur betjening, de overså oss fullstendig. Flere ganger prøvde vi å få kontakt med dem. Vi gikk før vi fikk bestilt mat. De ville da ha betaling fra oss fordi vi hadde okkupert bordet og de tapte penger på det.

1  Takk, alilar01

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Sur betjening, kald mat og fikk ikke det vi bestilte. Virkelig ikke å anbefale.
Alt for høy musikk☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️

1  Takk, Sissel R
CalidadCliente S, Director de Relaciones con Clientes på Cafe del Mar Meloneras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Hola Sissel R.

We are sorry to read your comment and we will take note of it to improve. It's not something that usually happens and that's why we apologize for it.

We hope you can give us a second chance so you can enjoy the experience like the rest of our guests. We are sure you will!

Best regards.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Dette unner jeg ingen jeg kjenner og ikke kjenner. Dårligste servisen jeg har opplevd noen gang. Sur og irritert betjening

Takk, karianne41

Hello, karianne41.

We are sad to read your comment since the experience of our guests is usually the opposite and for that reason, even without knowing what has happened, we apologize and hope you give us a second chance someday so that you can enjoy the experience like the rest of our guests.

Best Regards.

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

En fin og fancy restaurant med show. Maten var meget god og servicen upåklagelig. Vi satt nærme scenen( med egen foss), og det var ikke den beste plasseringen. Altfor høy lyd fra showet + støy fra fossen. Showet var av god kvalitet med bra dansere og musikere.

Tok et par drinker i baren først og de anbefales absolutt. Alt i alt en veldig god opplevelse, men dyrt og bråkete.

Dato for besøk: august 2018
Takk, AndreasMyrengI
Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Virket eksklusivt, men var dyrt. Poteter og til og med saus var ikke inkludert, noe som gjorde middagen uforholdsmessig dyr, vi bestilte likevel siden vi hadde satt oss og bestilt drikke. En muskelmann med øreplugg og walkie gikk stadig rundt og virket truende på oss menn, uvisst av hvilken grunn, helt unødvendig. Da maten kom var kjøttet rått og udelikat, det luktet surt og lettere bedervet, samt det var svært lite tilbehør til. Fire personer skulle dele en liten bolle grønnsaker samt 5-6 potetbiter. Kelner mente han visste bedre enn oss da vi klagde på rått kjøtt, han sa vi tok feil, men tok det likevel med for å få det mer stekt. Kom tilbake med fortsatt rått kjøtt, nå var tilbehøret til gjengjeld kaldt, noe han og benektet. To av oss fire valgte til tross for dette å gjøre det beste ut av situasjonen, å spise noe av maten. Det skulle vi ikke gjort. Da vi til slutt ga opp maten pga vemmelse over rått og småsurt kjøtt og ba om å slippe å betale, forlangte likevel hovmester at vi betalte 80% av regningen siden vi hadde spist endel. Vi gikk sultne herfra, dro til et gatekjøkken som hadde langt bedre mat og service til en 5 del av prisen. Jeg advarer, spis ALDRI på dette stedet, mat og service sto til -5.

Dato for besøk: april 2018
Takk, PeTe535

Reisende som så på Cafe del Mar Meloneras, så også på

Har du vært i Cafe del Mar Meloneras? Del dine erfaringer!