Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
eDreamsUSD 102
CheapTicketsUSD 108
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Veldig primitiv hytte. Sparsomt utstyrt kjøkken. 1 kokeplate av 4 fungerte. Varmt vann var på maks 35 °C, fryktet faktisk legionella i vannanlegget. Slitt madrass, altfor myk. Eneste lyspunkt var bra wifi og hyggelig resepsjon.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Harstadvaering
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Greit sted for overnatting underveis. Ok rom. Rent men noe gammeldags. Sengene var gode å ligge i. Teppegulv. Manglet hårføner. TV fungerte ikke. Frokosten sånn passe. Savnet speilegg. Deilig brød. Konklusjonen etter besøket blir at prisen var for høy i forhold til det de leverer

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, KarlE297
Edmundas C, Manager på Tysfjord Turistsenter Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2019

Tusen takk for din tilbakemelding. Observasjonene dine betyr noe og hjelper oss med å forbedre tjenestene våre. Vi vil be om unnskyldning for at TV-en ikke fungerte under oppholdet ditt. Vi hadde noen problemer med signal, og det tok oss noen dager å fikse det. Dessverre har vi ikke hårføner på rommene. De bør hentes i resepsjonen.

Anmeldt 29. mai 2019

Bodde her en natt i mai, og det var helt greit, litt gamle rom, men rent og fint. NRK kanalene på tven virket ikke, men de andre virket. Spiste pannesetekt Torsk, og den var kjempe god. Stille og rolig sted, fint utgangspunkt hvis man ønsker seg en topptur, flere muligheter rett ved Turistsenteret. Hyggelig betjening.

Romtips: Du kan velge mellom å se fjell eller havet, tar du harvet, så ser du også fjell i bakgrunnen.
Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Terje-Ørnulf K
Anmeldt 12. april 2019 via mobile enheter

Hadde reservert ei familiehytte. Her var det kun et oppholdsrom med to senger og en hems som ikke var aktuell for oss å bruke til vår 2 år gammel datter. Misvisende på nettsiden mtp hva hyttene hadde.
Ekstremt lytt mellom hyttene noe som resulterete i bortimot ingen søvn da de i nabohytta snakket på inn og utpust halve natten. Skitne puter og utdatert hytte. Hit kommer vi ikke igjen.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, HegeMichelleE
Anmeldt 5. august 2018

Jeg bodde på rom 32 som var et standard dobbeltrom. Naturen i området er spektakulær, men jeg avgrenset turgåingen til noen kilometers tur langs stranden/Fjæra. Kan virkelig anbefales!
Jeg spiste middag på overnattingsstedet og den var dessverre en skuffelse. De frityrstekte potetene var brune og stekeskorpen var hard. Biffen var tørr.
Frokosten var imidlertid utmerket og personalet var smilende og imøtekommende.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste alene