Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 20. juli 2020

Rom var ok standard. Det var rent og gode senger. Det var også tilpasset slik at man kunne ha med dyr. Bestilte mat på kvelden. Elgburger til 200 kroner uten dressing, og osten var ikke smeltet.Var noen få blad med isbergsalat og nesten ikke pommes frites på tallerkenen. En annen bestilte sommersalat med kylling. Var også mye isbergsalat, litt avokado og tomat, men ingen dressing eller smak. Var store kyllingbiter og lite apetitllig. Til frokost var det eggerøre som var tørr og smakløs ellers helt ok utvalg.

Takk, 502espenf
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Veldig primitiv hytte. Sparsomt utstyrt kjøkken. 1 kokeplate av 4 fungerte. Varmt vann var på maks 35 °C, fryktet faktisk legionella i vannanlegget. Slitt madrass, altfor myk. Eneste lyspunkt var bra wifi og hyggelig resepsjon.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Harstadvaering
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Greit sted for overnatting underveis. Ok rom. Rent men noe gammeldags. Sengene var gode å ligge i. Teppegulv. Manglet hårføner. TV fungerte ikke. Frokosten sånn passe. Savnet speilegg. Deilig brød. Konklusjonen etter besøket blir at prisen var for høy i forhold til det de leverer

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, KarlE297
Edmundas C, Manager på Tysfjord Turistsenter Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2019

Tusen takk for din tilbakemelding. Observasjonene dine betyr noe og hjelper oss med å forbedre tjenestene våre. Vi vil be om unnskyldning for at TV-en ikke fungerte under oppholdet ditt. Vi hadde noen problemer med signal, og det tok oss noen dager å fikse det. Dessverre har vi ikke hårføner på rommene. De bør hentes i resepsjonen.

Anmeldt 29. mai 2019

Bodde her en natt i mai, og det var helt greit, litt gamle rom, men rent og fint. NRK kanalene på tven virket ikke, men de andre virket. Spiste pannesetekt Torsk, og den var kjempe god. Stille og rolig sted, fint utgangspunkt hvis man ønsker seg en topptur, flere muligheter rett ved Turistsenteret. Hyggelig betjening.

Romtips: Du kan velge mellom å se fjell eller havet, tar du harvet, så ser du også fjell i bakgrunnen.
Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Terje-Ørnulf K
Anmeldt 12. april 2019 via mobile enheter

Hadde reservert ei familiehytte. Her var det kun et oppholdsrom med to senger og en hems som ikke var aktuell for oss å bruke til vår 2 år gammel datter. Misvisende på nettsiden mtp hva hyttene hadde.
Ekstremt lytt mellom hyttene noe som resulterete i bortimot ingen søvn da de i nabohytta snakket på inn og utpust halve natten. Skitne puter og utdatert hytte. Hit kommer vi ikke igjen.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, HegeMichelleE