“Nydelig salat, kaker og is.”
Anmeldelse av KLeeVA As Fru G Kafe

KLeeVA As Fru G Kafe
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Rudshøgda
Beskrivelse: Unik plass med flott atmosfære og spesielle omgivelser. Vi serverer lunsj, kaffe og hjemmebakt. Måltidet hos oss kan du nyte enten inne på stuene eller på et av bordene som omkranser fiskedammen i vår idylliske hage. Du er også velkommen til å et besøk i Figurmakeriet og KunstVerkstedet i tillegg til vår butikk med egne unike produkter. Åpent torsdag - søndag 12 -16
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig salat, kaker og is. Du kan sitte inne i flott møblerte gamle stuer eller ute i hagen. Godt med små bord rundt liten karpedam

Takk, Reisemor
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Måtte bare innom ☕ sjelero å sitte ved karpedammen, koste oss med nydelig nøttekake og kaffe. Her er det også mulighet for lunsj de har tilogmed vin for de som ønsker det.

Takk, anitaaasland
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Er du kunstinteressert og har sansen for sjarmerende romantisk maksimalisme så er dette stedet for deg. Ønsker du i tillegg å nyte et lite måltid eller en kopp deilig kaffe i en have som lar alle sanser få nyte, da finner du veien hit! Karpedam, fontener, sjeldne stauder og artige skulpturer er noe av det du vil se rundt deg Det er heller ikke å forakte at vertskapet er svært hyggelige mennesker. Dette stedet krydrer hverdagen og du reiser herfra med en ro i sjelen Vi synes alle burde oppleve Fru G en gang i livet!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, unnif360
Relax27573045187, Eier på KLeeVA As Fru G Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Tusen takk, så hyggelig å høre !

Har du vært i KLeeVA As Fru G Kafe? Del dine erfaringer!