“Flott sjokoladefabrikk”
Anmeldelse av Kvarstad Sjokolade

Kvarstad Sjokolade
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Rudshøgda
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Koselig sjokoladefabrikk hvor du kan se produksjonen. Du kan kjøpe sjokolade og andre varer her. I tillegg er det en kafé som du kan kjøpe lunsj. God mat og gode kaker og is her.

Takk, Simenpimen

Anmeldt 28. juli 2021

Sjelden har en glutenfri pizza knasende og luftig bunn. Her ble jeg overbevist til å prøve, og angrer ikke. Både bunn og fyll var himmelsk godt.

Takk, 899hildev
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Har besøkt stedet 3 ganger siden åpningen. Her får man topp mat, delikat anrettet og gode smaker. Salat med kylling fra Hovelsrud er bare kjempegod. Kakene er et kapitel for seg - så nydelige smaker. Virker som flere og flere oppdager stedet, for sist jeg var der var det nesten helt fullt.
Veldig artig å se sjokoladeproduksjonen gjennom store glassvegger. Har sett noe lignende i Frankrike, så de har sikkert vært på studieturer til utlandet. Heller ikke småsummer som er investert i produksjonsutstyr her.
Alt er helt imponerende. De kommer helt sikkert til å lykkes med dette stedet.
Jeg gleder meg til neste besøk, men da skal jeg ta med meg en tykk ulljakke. Det er kalt der inne! Sjokoladen må selvfølgelig ikke smelte i sommervarmen.

Takk, 979marit
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Topp opplevelse på alle måter! Bestilte Dagens bakt potet med Skagenrøre og rekesmørbrød. Alt smakfullt og delikat presentert. Ikke vanskelig å kjenne at det står kokker på kjøkkenet
Vi så andre gjester bestilte pizza,og satser på det neste gang. Nydelige desserter/kake til avslutning.
Lekkert lokale og hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, 196lenes
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig plass og hyggelig betjening.
Har deilig sjokolade de lager i samme lokalet, er laget til så du kan stå oppe på andre etasje og se ned på det de lager.
Gode bakte poteter og annet snadder kan spises her også.
Anbefaler en stopp her.

Takk, kjell1962

Har du vært i Kvarstad Sjokolade? Del dine erfaringer!