“God mat, men ikke så trivelig personale”
Anmeldelse av Karehamns fisk & havskok

Karehamns fisk & havskok
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Kopingsvik
Anmeldt 31. juli 2021

Vi har besøkt restaurangen to ganger i juli 2021. Begge ganger ble det servert god mat av diverse varianter. Vi prøvde både fisk, skalldyr og vegetarretter.
Opplevelsen ble dessverre skjemmet av middelmådig personale ved bestilllingsdisken. Den eldre damen må byttes ut med noen med noen som liker kundene sine og har en trivelig fremtoning.
Dessverre er den samme eldre damen i fiskebutikken og gjør ikke bedre figur her.
Øvrig personale er trivelige og gjør en god jobb.

Takk, AndersJS

Anmeldt 26. juli 2015 via mobile enheter

Så fant vi den, fiskerestauranten på Øland, som vi visste måtte være der. Fullt var det, et sikkert tegn for kvalitet. Fra "fish and chips" til reker og skalldyr, var alt fresh og delikat.

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, IvarK2013
Anmeldt 16. august 2021

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Anmeldt 27. juli 2020

Reisende som så på Karehamns fisk & havskok, så også på

Har du vært i Karehamns fisk & havskok? Del dine erfaringer!