“Skuffende”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Uteservering
Middagsalternativer: Uteservering
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Skuffende opplevelse. Menyen var utslitt A4- ark, ikke slik en meny på et slik sted skal være. Papirduk på borden, mistenker at dette var for å skule at duken under ikke var byttet( flekker på denne). Dårlig opplæring på servitørene

Takk, Compass30863371389
S H Cilla, Owner på Villa Sandvigen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2021

Hei Compass12345678910

Vi beklager for at opplevelsen var skuffende, vi er enige at A4 menyene er forferdelige og vi har byttet de ut med laminerte menyer nå. Det var et nødvendig onde, da vi kaster menyer hver dag av hygieniske årsaker. Det samme gjelder papirdukene, men det burde ikke være flekker på dukene under.

Jeg er veldig nysgjerrig på hva som gikk helt med servitørene. Jeg hadde satt stor pris på om du kunne sendt oss en e-post kontakt@villasandvigen.no

Vi jobber hver eneste dag med å forbedre oss. Håper vi hører fra deg slik at vi kan få litt mer utfyllende informasjon om hvordan vi kan få det til. Så skal jeg sørge for at det er verdt tiden din.

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

En topp aften på et herlig sted. Meny og smak på øverste hylle. Michelin? Vel.... kokken hadde full kontroll med det meste. Knallvær og bord ved vannkanten gjør denne kvelden til en skikkelig innertier. (I ruskevær er innendørs slett ikke dårligere, med lun rusikk hyggefaktor). Hit skal vi igjen! Fred og ro, slow, tilbakelent og lave skuldre.
Åsså maten da.... til svært sympatisk pris

1  Takk, Pål F

Hei Pål! Men hyggelig at dere hadde en så fin opplevelse hos oss! Vi setter stor pris på ros

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte å flytte oss utenfor Oslo for å feire en familiebursdag på Villa Sandvigen. Det ble en veldig hyggelig aften med utsøkt mat og veldig hyggelig betjening. Alle i vårt selskap fant noe spennende på menyen. Dette er en Familiebedrift hvor mor står for maten og sønnen er vinkjenner og serverer. Vi var imponert over kvalitet, rause porsjoner og rolige omgivelser. Vinen vi fikk servert var nydelig. Anbefaler virkelig å ta turen til Svartskog for familiemiddager. Jeg kommer også til å bruke dette stedet for fremtidig jobb-arrangement hvor vi ønsker å samles uten støy fra andre gjester. Det er helt perfekt for syklister som ønsker en utsøkt lunsj. Gleder meg til neste gang!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Magunder

Hei Magunder og tusen takk for en så flott og konstruktiv anmeldelse!

Vi jobber hver eneste dag med å bli bedre så det er utrolig hyggelig å vite at vi er på vei i riktig retning. Nå har vi enda flere viner på menyen, så det er bare å komme tilbake

Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Lunsjen var god. Men det ble litt vel mye «pushing» på flaskevann. Ba om vanlig vann til hvitvin, men fikk et foredrag om at springvann var dårlig. Ble anbefalt Vossevann. Sto på mitt. Vannet kunne ha smakt bedre om det var kaldt og tilsatt isbiter.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Trail01938257707

Hei Trail12345678910

Helt enig, vi sliter veldig med vannkvaliteten

Vi har eget grunnvann som smaker helt forferdelig. Det blir renset og filtrert med UV stråling, men smaken er fortsatt grusom. Det ødelegger mat og vin om man drikker dette. Derfor har vi faktisk bestemt oss for å ikke servere dette vannet lenger. Salt nivået er det som får vannet til å smake dårlig.

Så beklager for det, jeg skulle ønske vi hadde skikkelig vann i springen, men det er en liten pris å ofre for en beliggenhet utenfor tett bebyggelse tenker jeg.

Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Jeg var her med min kone i fbm. hennes fødselsdag
Vi spiste forett, hovedrett og dessert.
Maten smakte helt fantastisk som alltid.
Verdens hyggeligste betjening og vakre koselige lokaler.
Dette anbefales på det sterkeste, tror faktisk ikke folk vet hvilken smaks skatt de har liggende i sitt nærområde.
Fullt på høyde med de beste.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, fjodorf2017

Reisende som så på Villa Sandvigen, så også på

Har du vært i Villa Sandvigen? Del dine erfaringer!