“Vesterålen Beach Glamping - en unik opplevelse ytterst i havgapet”
Anmeldelse av Storhavet kafe

Storhavet kafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hovden
Anmeldt 7. august 2020

ALT!
Som mange andre har tilbakemeldt var også vår opplevelse av møtet med vertskapet på Storhavet Kafe og overnattingen i beachteltet storartet Dobbeltseng og varme dyner på stranda i Hovden - ytterst i havgapet i Vesterålen, blir bare unikt.
God frokostpakke med hjembakt brød smakte.

For første gang på mange år valgte vi plukkfisk av sei til middag kvelden før, utrolig godt. Servert av meget hyggelig og humørfylt betjening.
Når været viste seg fra sin beste side, da blir det meste vellykket, noe oppholdet uansett ville vært
Et lite minus var de midlertidige sanitærforholdene, noe som ble forklart årsaken til og som sikkert til neste sesong vil være utbedret.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, bjse

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

En av Vesterålens perler. Sjarmerende vertinne, deilig plukkfiskrett og perfekt fiskesuppe. Hovden et must i Vesterålen. I tillegg, Frank bort i veien som solgte fileter fra morgenens fangst på sjøen.

Takk, Kryssord
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig fiskesuppe og vaffel til dessert. Fantastisk beliggenhet, koselige og rene lokaler og veldig hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste

Takk, kristinsth
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Koselig med en kafé på Hovden, hvor det serveres sjømat og kaker. Begge deler upåklagelig. Vi spiste fiskesuppe og boknasuppe, som begge var nydelige. Kakene var også supre. Betjeningen er veldig søte, og imøtekommende. Stedet ser ikke ut til å trenge noen anbefaling, for det var stappa fullt hele for- og ettermiddagen. Fullt fortjent.

1  Takk, mortenj960
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Artig å finne kafé et sted en ikke forventer. Vi spiste hjemmelagde kaker og ble servert av hyggelig betjening. Omgivelsene er fenomenale.
Vel verdt å besøke.

Takk, Ole Magnar D

Har du vært i Storhavet kafe? Del dine erfaringer!