“Gledelig overraskelse!”
Anmeldelse av Storhavet kafe

Storhavet kafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hovden
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Dro til Hovden uten å vite noe om stedet annet enn at det er en endeveg med nydelig strand.

1.Såg en kafé! :-D
2.Den hadde rikt utvalg av friske, deilige kaker!
3.lunch og middag
4.Alle rettigheter.
5.Sitteplasser ute og inne

Vi kjøpte to kakestykker, som begge var kjempegode.

Servitøren va blid og trivelig, og besøket ved Storhavet Kafé var en fryd!

Dato for besøk: august 2020
Takk, pianodama

Anmeldt 7. august 2020

ALT!
Som mange andre har tilbakemeldt var også vår opplevelse av møtet med vertskapet på Storhavet Kafe og overnattingen i beachteltet storartet Dobbeltseng og varme dyner på stranda i Hovden - ytterst i havgapet i Vesterålen, blir bare unikt.
God frokostpakke med hjembakt brød smakte.

For første gang på mange år valgte vi plukkfisk av sei til middag kvelden før, utrolig godt. Servert av meget hyggelig og humørfylt betjening.
Når været viste seg fra sin beste side, da blir det meste vellykket, noe oppholdet uansett ville vært
Et lite minus var de midlertidige sanitærforholdene, noe som ble forklart årsaken til og som sikkert til neste sesong vil være utbedret.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, bjse
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

En av Vesterålens perler. Sjarmerende vertinne, deilig plukkfiskrett og perfekt fiskesuppe. Hovden et must i Vesterålen. I tillegg, Frank bort i veien som solgte fileter fra morgenens fangst på sjøen.

Takk, Kryssord
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig fiskesuppe og vaffel til dessert. Fantastisk beliggenhet, koselige og rene lokaler og veldig hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste

Takk, kristinsth
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Koselig med en kafé på Hovden, hvor det serveres sjømat og kaker. Begge deler upåklagelig. Vi spiste fiskesuppe og boknasuppe, som begge var nydelige. Kakene var også supre. Betjeningen er veldig søte, og imøtekommende. Stedet ser ikke ut til å trenge noen anbefaling, for det var stappa fullt hele for- og ettermiddagen. Fullt fortjent.

1  Takk, mortenj960

Har du vært i Storhavet kafe? Del dine erfaringer!