“Amazing food and service”
Anmeldelse av Storhavet kafe

Storhavet kafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hovden
Anmeldt 22. august 2021

Helt nydelig mat. Maken til smak er det sjeldent å oppleve. Få retter, og de de serverer er de gode på. Vi velger å bli en ekstra dag for å få ett måltid til.
Flott utsikt. Verdt turen helt ut på Hovden bare for kafebesøket. Lager alt selv, både middager og kaker.

Takk, Moped100

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Meget god fiskemat. Hyggelig betjening. Kun få retter. Rettene kan tas som lunsj, forret og middagen. Likker fint ut mot havrt.

Takk, 43terjes
Anmeldt 20. august 2021

Meget bra. Fin sjømat, hyggelig betjening. Perfekt beliggenhet ut mot storhavet. Like hyggelig hver gang

Takk, trondb208
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Et fenomenalt godt måltid!!! Vi var 4 personer, 2 åt fiskesuppe og to boknasuppe, alle var strålende fornøyd. Sjarmerende m kun husetsvin. God service og hyggelig atmosfære. Anbefaler lunsj/middag!!!!

Takk, 652sidsela
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Hovden er en bygd som er verd å oppleve. Vi hadde en overnatting på Hovden Glamping. Flotte telt med ssinnredning. Rent og pent. Dette er noe helt annet enn de gode gamle campingplassene. Flotte omgivelser hvor teltene er satt opp mellom Storhavet Kafe og stranden. Absolutt noe som kan anbefales å prøve. Du sovner lett inn til lyden av terner, tjeld og en rypestegg som spankulerer litt bortenfor teltene. Frokosten inneholdt alt det du forventer på et norsk frokostbord. Meget godt hjemmebakt brød må nevnes spesielt. Middagen kvelden før var servert på Storhavet Kafe. En svært god hvalkjøttgryte med vørterøl stod på menyen. Denne var så god at jeg har hentet oppskriften på nettet og lagret den til jeg kommer hjem. Det må samtidig sies at det kan være lurt å ta med en matpakke eller litt snacks, for porsjonene er svært små. (Selv om prisen forespeilet en stor porsjon).
Som et lite PS vil jeg nevne at en likelydende tilbakemelding ble skrevet på deres fb side. Denne ble slettet etter et par timer.
Men når dette er sakt, så er anbefalingen fra vår side at Glamping i Hovden er verdt å prøve

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Paul A

Har du vært i Storhavet kafe? Del dine erfaringer!