“Nydelig!”
Anmeldelse av Storhavet kafe

Storhavet kafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hovden
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med fantastiske folk!
Vi var en helg på et koselig hus i idylliske omgivelser. Maten på kafeen var fabelaktig!
Kunne ikke tenkt meg en bedre campingplass en dette. Område, maten, servicen. Helt nydelig. Anbefales mer en sterkt!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Lovise M

Anmeldt 22. august 2021

Helt nydelig mat. Maken til smak er det sjeldent å oppleve. Få retter, og de de serverer er de gode på. Vi velger å bli en ekstra dag for å få ett måltid til.
Flott utsikt. Verdt turen helt ut på Hovden bare for kafebesøket. Lager alt selv, både middager og kaker.

1  Takk, Moped100
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Meget god fiskemat. Hyggelig betjening. Kun få retter. Rettene kan tas som lunsj, forret og middagen. Likker fint ut mot havrt.

1  Takk, 43terjes
Anmeldt 20. august 2021

Meget bra. Fin sjømat, hyggelig betjening. Perfekt beliggenhet ut mot storhavet. Like hyggelig hver gang

1  Takk, trondb208
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Et fenomenalt godt måltid!!! Vi var 4 personer, 2 åt fiskesuppe og to boknasuppe, alle var strålende fornøyd. Sjarmerende m kun husetsvin. God service og hyggelig atmosfære. Anbefaler lunsj/middag!!!!

1  Takk, 652sidsela

Har du vært i Storhavet kafe? Del dine erfaringer!