“Ok mat, men service, så som så.”
Anmeldelse av AX Mat & Vin

AX Mat & Vin
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Prestegårdshagen
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi var et relativt stort selskap, 10 pers. Når vi skulle betale fikk vi beskjed om at det var avtalt ( noe som var ren løgn) og at vi skulle betale alt under et, altså vi fikk ikke dele opp regningen - på noe nivå, og det ville oppta terminalen for lenge. Dette har jeg aldri opplevd noe annet sted. Når dette er sagt:

Maten er verdt et besøk. Servicen er det som trekker ned.

Takk, rosakiss

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Re-test et år senere:
Vi prøvde 6 ulike retter, fisk og kylling til hovedrett. Maten er svært lekkert presentert, men mangler dessverre en del på smak og faktisk råvarer (når fisk smaker "fisk", og kylling smaker "kylling" med "seigt skinn" - er det ikke et godt tegn). Men mye av tilbehøret er også svært godt. Denne gangen fikk vi en servitør, han var svært hyggelig, kunnskapsrik, husket godt hva vi skulle ha, og kom raskt når det passet seg. Vinen til maten er svært god, her har de truffet.
Største minus her er prisene - hva man forventer av maten og mengden (vi ble ikke mette etter 3 retter hver). I tillegg koster det fortsatt ekstra å få vann fra Hurdalsjøen i glasset.

1  Takk, I8553HHchristianh
Anmeldt 6. mars 2021

To voksne og et barn.
Maten var god, men ikke wow (noe den burde være til de prisene.) Vi kjøpte burger alle tre. Barnet fikk en burger etter eget ønske, plain og med ketsjup. Betalte i overkant av 100,- for den (inkl. fries.)

Vi drikker stort sett vann til maten, hjrmmr som borte og denne gangen intet unntak.
Hadde vi visst at en flaske BonAqua kostet 62 (sekstito) kroner hadde vi droppet det.

Det er generelt vulgære priser på det hotellet/restauranten.

Takk, Zondaar
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Servitøren var hyggelig, men litt uinspirert og hadde tydelig ikke satt seg veldig inn i rettene, kunne ha vist mer yrkesstolthet, rett og slett. Hamburgeren var god, uten å imponere verken i smaker eller presentasjon. Til denne prisen hadde vi forventet en enda større opplevelse.

PS: Om du ikke er av den fisefine sorten, anbefales "Pappas grill" litt bort i veien. Svært imøtekommende drivere og gatekjøkkenmat fra bunnen av til en brøkdel av prisen her.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, andrease642
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte restauranten i følge med familien, vi spiste indrefilet av elg, hamburger til ungdommene og jeg prøvde en kikertbiff. De var godt fornøyd med elgen, og burgeren. Jeg var litt skuffet over kikertbiffen, den var altfor tørr. Tilbehør med linser og grønnsaker smakte godt.
Til dessert gikk det i honningis, petit fours og iskrem. Petit fours har jeg ikke smakt før, men det var litt skuffende tørre de også. I denne prisklassen hadde jeg forventet litt mer. Hvis de først skal ha vegansk på menyen må det gjøres litt bedre.

1  Takk, 288helgag

Har du vært i AX Mat & Vin? Del dine erfaringer!