“Små, overprisede porsjoner, men god mat”
Anmeldelse av AX Mat & Vin

AX Mat & Vin
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Prestegårdshagen
Anmeldt 5. september 2021

Etter to hovedretter, to desserter og en regning på 930 kroner (!) kjørte vi rett videre til Omars pizza og bestilte en stor pizza på deling slik at vi endelig ble mette...
Vi fikk bra service da vi etterspurte vegansk mat, men vi savnet oppmerksomhet fra servitørene underveis i måltidet. Maten smakte kjempegodt hadde porsjonene bare vært litt større/ billigere.

Dato for besøk: september 2021
Takk, victoriao873

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord gjennom hotellet, men da vi henviste til bestillingen, var dette ikke lagt inn til tross for at jeg fikk bekreftelse av hotellet på dette. I tillegg var det lite imøtekommenhet og noe sure miner da vi sa vi ønsker bord. Det tok lang tid før vi fikk vann til dyr vin! Det å måtte betale 100 kr for en flaske vann som var tappet i springen. Det er for dårlig når man legger igjen såpass mye penger i restauranten. Hadde også er knust glass som jeg gjentatte ganger ba om å få byttet. Denne restauranten har alle muligheter for å nå toppscore, men servicen må oppgraderes for å oppnå dette.

Takk, H5643MRkristina
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi var et relativt stort selskap, 10 pers. Når vi skulle betale fikk vi beskjed om at det var avtalt ( noe som var ren løgn) og at vi skulle betale alt under et, altså vi fikk ikke dele opp regningen - på noe nivå, og det ville oppta terminalen for lenge. Dette har jeg aldri opplevd noe annet sted. Når dette er sagt:

Maten er verdt et besøk. Servicen er det som trekker ned.

Takk, rosakiss
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Re-test et år senere:
Vi prøvde 6 ulike retter, fisk og kylling til hovedrett. Maten er svært lekkert presentert, men mangler dessverre en del på smak og faktisk råvarer (når fisk smaker "fisk", og kylling smaker "kylling" med "seigt skinn" - er det ikke et godt tegn). Men mye av tilbehøret er også svært godt. Denne gangen fikk vi en servitør, han var svært hyggelig, kunnskapsrik, husket godt hva vi skulle ha, og kom raskt når det passet seg. Vinen til maten er svært god, her har de truffet.
Største minus her er prisene - hva man forventer av maten og mengden (vi ble ikke mette etter 3 retter hver). I tillegg koster det fortsatt ekstra å få vann fra Hurdalsjøen i glasset.

1  Takk, I8553HHchristianh
Anmeldt 6. mars 2021

To voksne og et barn.
Maten var god, men ikke wow (noe den burde være til de prisene.) Vi kjøpte burger alle tre. Barnet fikk en burger etter eget ønske, plain og med ketsjup. Betalte i overkant av 100,- for den (inkl. fries.)

Vi drikker stort sett vann til maten, hjrmmr som borte og denne gangen intet unntak.
Hadde vi visst at en flaske BonAqua kostet 62 (sekstito) kroner hadde vi droppet det.

Det er generelt vulgære priser på det hotellet/restauranten.

Takk, Zondaar

Har du vært i AX Mat & Vin? Del dine erfaringer!