“Nydelig mat”
Anmeldelse av Siderhuset Naa Ola K

Siderhuset Naa Ola K
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Na
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat i flotte omgivelser! Her får du smake unike smaker , ingen pommfri og hamburger! God stemning og profesjonelle på alle plan.

Takk, 682thereseb

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted på brygga i Naa!
Godt komponert meny med en svært spennende sider forslag.
Vi var 6 personer og alle var svært fornøyd og vi ble alle imponert av kvaliteten på mat og sider.
Siderhuset har anløp av sider cruiset. Båten legger til rett utenfor.
Vil en ha en mat og drikke opplevelse er dette stedet.

Takk, Askeland
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat med gode råvarer. Hyggelig betjening som oppfylte alle våre ønsker. Gode anbefalinger på drikke. Nok mat til oss damer, men hadde mannen min vært med hadde ikke han blitt mett
God atmosfære og nydelige lokaler.

Takk, Hege A
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde et herlig besøk med familien til Ola K. Tok båt fra Ullensvang til Naa. Veldig sjarmerende lokaler. Deilig mat og god service.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, TrulsDahl
Anmeldt 16. juni 2021

God mat og god service.
Jeg er vegetarianer, og hadde på forhånd sendt inn forespørsel om å få vegetar mat.
Dette fikk jeg ikke, og ble servert kjøtt. Synes det var veldig trist...

1  Takk, 273sdh

Har du vært i Siderhuset Naa Ola K? Del dine erfaringer!