“Nydelig mat”
Anmeldelse av Siderhuset Naa Ola K

Siderhuset Naa Ola K
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Na
Anmeldt 29. august 2021

Maten var skikkelig god, alle tre rettene var nydelige. Forrett ble presentert og det hadde vi forventet at alle rettene hadde blitt. Mange viner på kartet, kan være at vi var uheldige, men de 2 første vi valgte hadde de ikke fått tak i. Til desserten fikk vi anbefalt drikke som de ikke hadde, men ble fornøyd med at de skaffet oss det vi ønsket. Vi hadde bord som en del av cider cruise, og de skyldte på båten at de ikke hadde kontroll på vår bestilling, tenker de heller må se på egne rutiner, da bestilling var gjort for flere måneder siden. Vi valgte å sette oss ute, da været var perfekt, det ble sagt at vi kunne flytte inn når det var blitt ledig inne, uten at noen fulgte opp dette underveis. Oppsummert ble vi skuffet over service og oppfølging underveis, men mat og drikke gjorde besøket til en god opplevelse.

Takk, Solskinn15

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Deileg lunsj hos OlaK på sidercruise i Sørfjorden. God service, god mat, god stemning. Det er berre å ta turen

Takk, Andris H
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, drikke og hyggelig betjening. En opplevelse. Dette bør mange flere oppleve. Kombiner det gjerne med litt sidersmaking.

Takk, even0001
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat i flotte omgivelser! Her får du smake unike smaker , ingen pommfri og hamburger! God stemning og profesjonelle på alle plan.

Takk, 682thereseb
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted på brygga i Naa!
Godt komponert meny med en svært spennende sider forslag.
Vi var 6 personer og alle var svært fornøyd og vi ble alle imponert av kvaliteten på mat og sider.
Siderhuset har anløp av sider cruiset. Båten legger til rett utenfor.
Vil en ha en mat og drikke opplevelse er dette stedet.

Takk, Askeland

Har du vært i Siderhuset Naa Ola K? Del dine erfaringer!