“Hytteeier”
Anmeldelse av Dampen Pub

Dampen Pub
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Mjosundet
Anmeldt 4. august 2021

Kom til Dampen ca kl 19 og var veldig sulten etter lang dag på fjelltur. De hadde kun pizza og burgere denne dagen, det fikk duge, da vi var sultne og vi tenkte at det ville gå fort. Vi var de første av gjestene dom da var der, til å bestille. Men absolutt ikke de første som fikk maten servert. Det tok hele 50 minutter å få mat. Hun som serverte oss var både sur og høyrøstet. Meget dårlig service til sine kunder. Ingen beklagelse for at maten tok lang tid, og svarte frekt og uhøflig når vi spurte om maten snart kom og hvorfor det tok så lang tid. En meget skuffende opplevelse. Mvh hytteeier i Aure.

Takk, Trondhjemsturist
Anmeldt 5. juni 2021

Har vært der 2 Lørdager på rad nå og fått beskjed om å dra en annen plass hvis jeg skulle få servert mat. Den første lørdagen var vi en gjeng på 8 stk som skulle kjøpe oss mat og drikke, men fikk beskjed om at det var hele 3 timers ventetid for å få mat...vi dro derfor til Venezia i Aure og bestilte oss mat og drikke på 15 min...Den siste lørdagen hadde jeg til og med bestilt bord. Da jeg og 2 andre personer ankom resturanten fikk vi beskjed om at de ikke kunne servere oss mat, da hadde vi til og med fått bekreftet at vi skulle få bestille oss mat når vi kom samme kveld. Det er siste gang jeg setter min fot på denne resturangen. Veldig dårlig behandling av kundene! Det skal også sies at dette også gjelder flere kunder med familie og venner som måtte forlate resturangen begge gangene jeg har vært dær som også måtte dra til sentrum for å få seg noe mat. dere mistet mange kunder og mye omsetning begge disse lørdagene. Alle sammen måtte dra til en annen resturangen i Aure som er Venezia som kunne by på en bedre opplevelse, mat og drikke på hele 15 min. Skjerpings Dampen pub!!!

2  Takk, lillym536
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Sjarmerende lokaler, både inne og ute.
Pizzaen er en av de beste jeg har spist i Norge. Har spist andre ting tidligere som også har vært velsmakende.
Hyggelig betjening, rent og pent.
Likte spesielt godt informadjonssidene i menyen med lokalhistorie og visdomsord om mat og drikke

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, 680benteb
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Har du vært i Dampen Pub? Del dine erfaringer!