Fin opplevelse

5 åringen var veldig fornøyd, og da er foreldre også fornøyde. Var lite kø (heldige kanskje... les mer

Anmeldt 2. august 2021
steven h
Oslo, Norge
Topp opplevelser for familien

Fantastisk opplevelse for barna, og det er mye takket være de ansatte i parken som er super-flinke... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Haakon W
Lørenskog, Norge

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde to dager på Lillehammer der vårt hovedmål med turen var en dag på Hunderfossen, og bestemte oss like godt for å varme opp med en ettermiddag på Lilleputthammer før den store dagen. Det endte med full strekk og i krampe-tendenser i både lemmer, sjel og ikke minst lommebok!?!

Dette stedet trenger en do-over i Jan Thomas skala hva gjelder look and feel, og en oppgradering ala Ekstrem oppussing USA hva gjelder attraksjoner. Dette holder kanskje mål anno 1994, men verden er heldigvis gått videre siden den gang. Det er helt OK å holde ting lavterskel og småskala, men da må inngangsbillettprisen reflektere dette - ikke få oss til å føle at vi skulle ta steget inn i Lillehammers storstue!

PS! Tips til eiere; de penga dere brukte på «Lilleputthammer sangen» (som kan finnes på YouTube for de som er interessert) kunne vært lagt på en ny attraksjon.

Takk, Idagforever
Anmeldt 24. juli 2020

Dyrt for voksene. Mange folk tross covid-19. Slitt og utdatert. Ok lavterskel. Flere av husene var stengt. Greit med sitteplasser men det var lite koselig.

Takk, Henriette_Naess
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Alt for dyrt for utrolig slitt park. Passer kun for de minste barna. Vi hadde med en på 4. Både attraksjoner og miljø er svært slitt og utdatert. Det minner mer om en forfallen lekeplass. Dette stedet trenger et realt redesign både når det kommer til severdigheter og også for å lage «soner» som er koselige å oppholde seg. Nå er det en miks av trebenker og gamle hagemøbler med slitte sponsede parasoller.

Takk, ElisabethvonHirsch
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Artig plass for barn med mange aktivitetar, litt karusellar, klatrepark, cirkus, plassar å kjøpe mat m.m. Går fort ein dag her. Flott at alt er inkludert i inngangsbilletten (bortsett frå mat ).

2  Takk, ArneS82
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Mye teknisk som er slitt. Terminaler og kassasystemer fungerer ikke. Kunne ikke betale tilbake for ikke levert vare. IKKE personalets skyld. Attraksjoner som ikke virket, men dette var det ingen info om, så folk sto i kø lenge til ingen nytte.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 831egiln