Fin opplevelse

5 åringen var veldig fornøyd, og da er foreldre også fornøyde. Var lite kø (heldige kanskje... les mer

Anmeldt 2. august 2021
steven h
Oslo, Norge
Topp opplevelser for familien

Fantastisk opplevelse for barna, og det er mye takket være de ansatte i parken som er super-flinke... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Haakon W
Lørenskog, Norge

Anmeldt 14. juli 2021

Dette er kanskje gøy den første gangen en drar, eller om en har et særlig forhold til Lillehammer anno 1930. Her er aktiviteter for barna, men det hele virker litt tamt og utdatert, særlig når en har vært på Hunderfossen dagen før. Sirkuset skulle vært oftere, og det burde vært mer oversiktlig hvilke aktiviteter som gikk når. Her kan en lære av oppsettet til Hunderfossen med egen app som gir en oversikt. Hyggelige ansatte trekker opp, og bra at det ikke var så mye kø på attraksjonene!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Vestlandsfyr
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig flott plass med alt de minste kan ønske seg, slett ikke som andre parker som også snakker om "coronabegrensning" men alikevel stapper parken full, på lilleputthammer var det fullt/utsolgt men veldig korte køer og greit med plass. Fikk kjøpt mat og alt vi trengte uten irritasjon, ting gikk fort og prisene helt ok. Berg og dalbanen ble en favoritt for 4 åringen vår, og den kunne vi ta så mye vi ville med noen minutter i mellom, etter kl 16 var det så og si ingen køer. Ser noen snakker om slitt og dårlig vedlikehold, men den opplevelsen sitter vi ikke igjen med selv,var veldig gøy for store og små og kikke på alle de små husene og lese litt historie om dem. De ansatte var og fantastiske, og de satt seg på huk uoppfordret og snakket med 4 åringen, syns det er fantastisk de setter seg ned og ikke prater over hodene på dem, men inkluderer dem, ble satt stor pris på. Sirkuset var også gøy, og hun satt som klistret. Fikk også malt ansiktet for en 50 lapp, hun ble sååå stolt. Stenvaskingen syns hun også var kjempespennende og plukket møysommelig "skattene" ut av vaskefatet. Vi har hatt en helt fantastisk dag, og anbefaler alle en tur hit. Det eneste minuset er at vi ikke har en slik plass med sånn atmosfære, stemning og tilbud til de små i nærheten hjemme, selv om vi bor rett ved og har årskort i dyreparken i Kristiansand :p

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Per H
Anmeldt 14. august 2020

Mye å gjøre. Klatreløypen for barn var by I år of var kjempemorsom.

Mine barn syns sirkusshowet var kjempegøy. Trudde parken var åpen 10-18, men når vi Kim litt tidlig for å få God parkering viste Det seg at parken var åpen fra 9. Så vi fikk20 minutter I parken Det Det var bare noen få Andre Det. Står 9 på nettsiden deres of 10 på Google.

Mine barn liker denne parken before enn hunderfossen da den er veldig rolig of fin. Med mye småhus og artige lekeplasser.

Godt glutenfritt utvalg. Glutenfri Vafler I park cafeen og pizza på central cafeen.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Tanja V
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

En fin dag og opplevelse med lille mini på 10 mnd. Hun lo og koste seg i de små husene. Og tok mange av attraksjonene med mamma og pappa. Syntes dog det var veldig overpriset billett da parken ikke er så stor, men ganske normale priser inn i parken når en kjøpe is og kaffe etc.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, monas517
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig slitt, og dårlig vedlikeholdt park. Dårlig på Covid-19 tiltak. Fikk inntrykk av at det var dårlig opplæring på de unge som
Jobbet i parken. Ungene koste seg, derfor ble det terningkast 3.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 950_ysteins