Topp opplevelser for familien

Fantastisk opplevelse for barna, og det er mye takket være de ansatte i parken som er super-flinke... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Haakon W
Lørenskog, Norge
En park for små barn som nummer én, og voksne som nummer to! Er barna fornøyd, er voksne også fornøyd..!

Det var første gang jeg var på Lilleputthammer i dag, og var der sammen med mine barn på 4 og 6 år... les mer

Anmeldt 3. juli 2022
Ida Pernille B
Tønsberg, Norge

Anmeldt 27. juli 2021

Veldig fin park for de minste barna. Masse sitteplasser rundt om i parken. Litt lange køer til attraksjonene, men hva kan man forvente i fellesferien. Vi hadde en topp dag alt i alt.

Det som trekker ned, er at det er veldig dyrt å betale nesten 800 kr for to voksne, som ikke kan gjøre annet en å dilte etter barna.
Renholdet grunnet covid var det så som så med. For eksempel bilene, så vidt kluten var borti rattet, og det er vel den plassen på bilene flest folk tar i.
Like før vi skulle dra måtte hele gjengen på toalettet. Var ikke igjen såpe på ene toalettet i minihusene, så jeg gikk ned i kjelleren for å vaske hendene. Det stinket urin der nede. Utrolig kvalmende.

Takk, Tiur12
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en finn park for de minste, men alt for mye folk. Hvordan er det i parken når det ikke er begrensninger? Parken trenger mye bedre vask og vedlikehold av toalettene gjennom dagen.
Lang ventetid ved enkelte attraksjoner, men det ble bedre gjennom dagen. Maten var så som så.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, vegardlitangen
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koslig og fint med småhusene som var morsomme å gå inn i og utforske. Artig Berg-og dalbane som var perfekt for 4-åringer, flotte klatreaktiviteter, og andre roligere attraksjoner for de på 2-5 år. Mange fine benker ute til å ha lunsj og middag.

Stod i 40 minutter i kø til togturen og det var ikke helt det store, kanskje spesielt etter å ha vært på Hunderfossen dagen før og tatt en magisk togtur med stor wow-faktor i Eventyrslottet.

Verre var det at vi satt cirka 1 time i kø til ansiktsmaling, også stengte de plutselig den stasjonen og vi ble bedt om å gå til køen til en annen stasjon hvor vi da havnet bak mange flere igjen. Flere ble frustrerte og gikk pga dette håpløse systemet og mange barn ble skuffet da det ble for lenge å vente enda 1 time.

Maten var ikke så mye å skryte av, som vanlig i slike parker. Det verste var likevel toalettene. Toalettene i kjelleren av kafeen ved inngangen var helt forferdelige og vi måtte bare snu for å ikke kaste opp av lukten. På de andre toalettene var det også veldig rotete og skittent, og ganske heslige stellebord. De burde virkelig pusset opp dette.

Parken virket litt «crowded» så jeg lurer på hvordan det er når det ikke er begrenset kapasitet? Det heller ikke laget spesielt gode køordninger slik som Hunderfossen har gjort med sirkler man skal stå i. Så dessverre var det få som brydde seg noe om 1-metersregelen.

Men de får en 3-er for barna hadde tross alt en fin dag.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, kimlikestoeat
Anmeldt 14. juli 2021

Dette er kanskje gøy den første gangen en drar, eller om en har et særlig forhold til Lillehammer anno 1930. Her er aktiviteter for barna, men det hele virker litt tamt og utdatert, særlig når en har vært på Hunderfossen dagen før. Sirkuset skulle vært oftere, og det burde vært mer oversiktlig hvilke aktiviteter som gikk når. Her kan en lære av oppsettet til Hunderfossen med egen app som gir en oversikt. Hyggelige ansatte trekker opp, og bra at det ikke var så mye kø på attraksjonene!

Takk, Vestlandsfyr
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig flott plass med alt de minste kan ønske seg, slett ikke som andre parker som også snakker om "coronabegrensning" men alikevel stapper parken full, på lilleputthammer var det fullt/utsolgt men veldig korte køer og greit med plass. Fikk kjøpt mat og alt vi trengte uten irritasjon, ting gikk fort og prisene helt ok. Berg og dalbanen ble en favoritt for 4 åringen vår, og den kunne vi ta så mye vi ville med noen minutter i mellom, etter kl 16 var det så og si ingen køer. Ser noen snakker om slitt og dårlig vedlikehold, men den opplevelsen sitter vi ikke igjen med selv,var veldig gøy for store og små og kikke på alle de små husene og lese litt historie om dem. De ansatte var og fantastiske, og de satt seg på huk uoppfordret og snakket med 4 åringen, syns det er fantastisk de setter seg ned og ikke prater over hodene på dem, men inkluderer dem, ble satt stor pris på. Sirkuset var også gøy, og hun satt som klistret. Fikk også malt ansiktet for en 50 lapp, hun ble sååå stolt. Stenvaskingen syns hun også var kjempespennende og plukket møysommelig "skattene" ut av vaskefatet. Vi har hatt en helt fantastisk dag, og anbefaler alle en tur hit. Det eneste minuset er at vi ikke har en slik plass med sånn atmosfære, stemning og tilbud til de små i nærheten hjemme, selv om vi bor rett ved og har årskort i dyreparken i Kristiansand :p

1  Takk, Per H