Fin opplevelse

Anmeldt 2. august 2021
steven h
Oslo, Norge
Topp opplevelser for familien

Fantastisk opplevelse for barna, og det er mye takket være de ansatte i parken som er super-flinke... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Haakon W
Lørenskog, Norge

Anmeldt 2. august 2021

5 åringen var veldig fornøyd, og da er foreldre også fornøyde. Var lite kø (heldige kanskje?). Maten var grei. Litt dyrt. Ikke alt for mye folk. Greit med renhold mtp covid19.
5 åringen likte best berg-og-dalbanen, mens klatreparken var litt skummel. Å kjøre bil var også gøy.

Lett å parkere på andre siden av parken. Parken ligger også ved siden av "lekeland" om man vil kombinere, men det orket ikke vi... Hunderfossen er også noen min. kjøring fra Lilleputt.

Alt i alt en hyggelig dag. Vi er fornøyde!

Takk, steven h
Anmeldt 27. juli 2021

Veldig fin park for de minste barna. Masse sitteplasser rundt om i parken. Litt lange køer til attraksjonene, men hva kan man forvente i fellesferien. Vi hadde en topp dag alt i alt.

Det som trekker ned, er at det er veldig dyrt å betale nesten 800 kr for to voksne, som ikke kan gjøre annet en å dilte etter barna.
Renholdet grunnet covid var det så som så med. For eksempel bilene, så vidt kluten var borti rattet, og det er vel den plassen på bilene flest folk tar i.
Like før vi skulle dra måtte hele gjengen på toalettet. Var ikke igjen såpe på ene toalettet i minihusene, så jeg gikk ned i kjelleren for å vaske hendene. Det stinket urin der nede. Utrolig kvalmende.

Takk, Tiur12
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en finn park for de minste, men alt for mye folk. Hvordan er det i parken når det ikke er begrensninger? Parken trenger mye bedre vask og vedlikehold av toalettene gjennom dagen.
Lang ventetid ved enkelte attraksjoner, men det ble bedre gjennom dagen. Maten var så som så.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, vegardlitangen
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koslig og fint med småhusene som var morsomme å gå inn i og utforske. Artig Berg-og dalbane som var perfekt for 4-åringer, flotte klatreaktiviteter, og andre roligere attraksjoner for de på 2-5 år. Mange fine benker ute til å ha lunsj og middag.

Stod i 40 minutter i kø til togturen og det var ikke helt det store, kanskje spesielt etter å ha vært på Hunderfossen dagen før og tatt en magisk togtur med stor wow-faktor i Eventyrslottet.

Verre var det at vi satt cirka 1 time i kø til ansiktsmaling, også stengte de plutselig den stasjonen og vi ble bedt om å gå til køen til en annen stasjon hvor vi da havnet bak mange flere igjen. Flere ble frustrerte og gikk pga dette håpløse systemet og mange barn ble skuffet da det ble for lenge å vente enda 1 time.

Maten var ikke så mye å skryte av, som vanlig i slike parker. Det verste var likevel toalettene. Toalettene i kjelleren av kafeen ved inngangen var helt forferdelige og vi måtte bare snu for å ikke kaste opp av lukten. På de andre toalettene var det også veldig rotete og skittent, og ganske heslige stellebord. De burde virkelig pusset opp dette.

Parken virket litt «crowded» så jeg lurer på hvordan det er når det ikke er begrenset kapasitet? Det heller ikke laget spesielt gode køordninger slik som Hunderfossen har gjort med sirkler man skal stå i. Så dessverre var det få som brydde seg noe om 1-metersregelen.

Men de får en 3-er for barna hadde tross alt en fin dag.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, kimlikestoeat
Anmeldt 14. juli 2021

Dette er kanskje gøy den første gangen en drar, eller om en har et særlig forhold til Lillehammer anno 1930. Her er aktiviteter for barna, men det hele virker litt tamt og utdatert, særlig når en har vært på Hunderfossen dagen før. Sirkuset skulle vært oftere, og det burde vært mer oversiktlig hvilke aktiviteter som gikk når. Her kan en lære av oppsettet til Hunderfossen med egen app som gir en oversikt. Hyggelige ansatte trekker opp, og bra at det ikke var så mye kø på attraksjonene!

Takk, Vestlandsfyr