“Nydelig mat!”
Anmeldelse av Thai Sansab

Thai Sansab
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Norheim
Beskrivelse: Thai Sansab Norheim har sitteplass til over 20 personer, og vi er stolte over å servere våre gjester god og autentisk thailandsk mat. Alle rettene blir laget av rene og gode råvarer, av høy kvalitet. Hos oss skal maten smake godt hver eneste gang. Vårt ønske er at et godt måltid mat, servert av oss, vil bidra til å gi deg litt ekstra glede i hverdagen. Vi ønsker deg hjertelig velkommen til oss, enten du ønsker å spise i restauranten, eller ta maten med hjem.
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Vi bestilte takeaway, thai vårruller, innbakt kylling med stekt ris, satay kylling med stekt ris, og kylling med cashewnøtter. Maten var klar etter 15 minutter, og den var fantastisk smakfull og god. Beste thailandske maten vi har fått. Hyggelig betjening! Her kommer vi tilbake flere ganger. Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, th0masjamesh

Har du vært i Thai Sansab? Del dine erfaringer!