eDreams
Agoda.comUSD 170
EtripUSD 170
StayForLong
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Tidenes hyggeligste og søteste bartender. Og veldig fint smil, er du i dårlig humør så gå til baren! Bra hotell og hyggelig betjening. Fine omgivelser irundt hotellet med vannet og stiene skogen irundt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, synnegb
Joseph C, General Manager på Sørmarka Konferansehotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Takk for en flott tilbakemelding, vi blir glad når gestene trives. Håper du planlegger å besøke oss igjen. Følg med på Facebook på hva som skjeer hos oss på Sørmarka.

Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Vært her på julebord med jobben. Et stort og fint område hvor man kan satt og spiste. Bra utvalg på julebuffeten. Smakte helt greit. Ikke noe særegent men hjemmelaget. Hyggelig betjening som sørget for å rydde bort tallerkner og at vi hadde drikke. Et greit sted å ha julebord hvis man vil ha det litt stille og rolig.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, stelnor

Nå som det er snart jul igjen håper du vil prøve oss igjen I år. Har nettopp snakket med kjøkken sjefen og han er godt i gang med å produsere mye hjemmelaget til julebord. Kan nevne flere typer sild og gin marinerte gravlaks og mye mer. takk for dine gode tilbakemelding. Ha en god jule sesong.

Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

En fin opplevelse på hotellet.
Alle ansatte som jobbet der var trivelig og viste stor service.

Alle måltidene var kjempegode
Hotellrommet var kjempe bra.

En ting jeg er misfornøyd med er at hotellet er et miljøfyrtårn. Hvorfor da. Ha disse plastikk koppene som igjen er pakket i plastikk inne på badet ? Det samme også der det ble servert frukt ? La merke til at det var et høyt forbruk av disse under oppholdet. Disse ble da ikke kildesortert men kastet i søppel med alt det andre.

Så der er jeg skuffet over hotellet.
Dere bør endre på rutinene der.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 414kaib

Helt enig og vi prøver til enhver tid å tilpasser oss. Vi har nylig byttet ut porsjons melk/fløte beger med fersk melk i kanne. Når vi bruker engangs plast beger så er det av hygieniske hensyn. Vi kilde sorterer mer for hver år. Takk for at du sier i fra.

Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Midt i skogen, flotte omgivelser med turterreng i beste klasse. Jeg overnattet ikke, men spiste både lunsj og middag, buffet og tallerkenrett. Begge velsmakende og servert av imøtekommende personale. Anbefales så vel for konferanser som for et avslappende opphold ellers.

Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, WalterM244
Joseph C, General Manager på Sørmarka Konferansehotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2017

Hei, takk for tilbakemelding. Vår beliggenhet midt i skogen 20 min fra Oslo sentrum gir gjestene mange muligheter til ute aktiviteter i tillegg til å være et moderne konferansehotell. Velkommen tilbake og håper du får anledning til å overnatte.

Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Gamle lokaler, dog oppussa og fungerer greit. Fine, reine rom. Men det som drar stedet opp er hyggelig betjening, og fantastisk bra mat!
Artige uteaktiviteter!
Baren krever mange gjester for å bli intim og hyggelig.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, mariannehajem

Hei, hyggelig at du tok tid til å gi oss en tilbakemelding. Sørmarka har vært i drift siden 1939 og vi har bygget på og oppgradert kontinuerlig. Neste oppgradering er resepsjonen og lobby bar. Velkommen tilbake.