Hua Hin High Light & Vineyard

fra kr 1 468,63
fra kr 539,02
fra kr 661,49
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Var der på en times familietur.
Vi tok tuktuk helt opp, den ventet mens vi gikk litt rundt å såg på severdighetene.
Alt i alt veldig slittent der oppe, men spennende å se alle apene.

Takk, xxxkjellbj_rnt
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Vi gikk langs sjøen hitt til chopsticks hill ser ut til å vere en fin plass fine statuer og bygninger og det er også aper der

Takk, 30knutk
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Helt greit sted.
Mye salg og lite sjelefred. Tempelet var under oppussing. Koseligste med stedet var dyrene som gikk fredfullt rundt. Apekatter, hunder og katter.
Fin utsikt over Hua-Hin

Takk, David J
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Tok en Tuk Tuk opp til foten av tempelet. Fin utsikt, men mye søppel rundt i området. En god spasertur langs stranden inn mot Hua Hin dersom stranden tillater dette kan anbefales.
Ellers lønner det seg IKKE å ha noe i hendene på turen opp i høyden. Apene har lært seg hvordan man stjeler vannflasker ol....

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, TorleifV
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Gikk en tur for å se området i nærheten av der vi bodde. Hadde sett at dette var en "attraksjon", men det var ikke all verden. Innsamlingsbøsser for katter og aper, og mye skrot. Er du i nærheten , ta en tur. Er du ikke i nærheten, Finn på noe annet.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, alfjohann