TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Flott campingplass med fantastisk beliggenhet og utrolig god service. Mye kjekt å gjøre for barn i alle aldre, og rene og fine fellesanlegg. Man kan til og med få varme rundstykker til frokost. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, EivindGjest
Anmeldt 25. juni 2019

Bodde to netter på Oldevatn camping og har bare positive ord å si om campingplassen. Det ligger helt ved et vann og er omkranset av fin natur. Flott sted med fine hytter, god standard på sanitetsanlegget og svært serviceinnstilte og hyggelige eiere. Kommer gledelig igjen.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, dushen91
Anmeldt 17. juni 2019 via mobile enheter

Besøkte denne nydelige plassen siste helga i mai 2019.
Sendte mail på forhånd for å sjekke muligheter til plass.

Fikk tildelt en flott plass på andre sida av brua. (Kul gangvei under brua;-))

Sanitæranlegget var fullstendig reint til kvar tid. Her snakka vi 100%

Mange tilbud til barn med stor leikeplass, trampoline, zip-line osv osv.

Muligheit til leige av båt med motor, kano, tobåt. Fantastisk fiske i Oldevatnet. Her får du garantert napp.

Utrulig hyggelige eigara og drivera av plassen som gjer alt dei kan for et kjekt opphold.

Takk for oss. Oldevatn. Du er nr 1!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, GjestBaardsen
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk flott camping i de vakreste omgivelser. Superhyggelig og serviceminded vertskap, flott hytte ved vannet, rent og pent. Selv om det var mye regn var det magisk vakkert her inne i Oldedalen. Toppet oppholdet med bryllup på vakre Yrineset. Kommer gjerne tilbake.
(Bilde er tatt fra Yrineset)

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, stinatb
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Vi lå fire netter på denne flotte campingplassen. Kom sent på kvelden, men fikk hjelp likevel. Alle som jobber her er virkelig serviceminded og har alltid et smil på lur. Alltid rent og pent, flotte fasiliteter, og vannaktivitetene med vanntrampoline, tråbåter, kanoer, robåter og STUP, som attpåtil var til fri benyttelse, gjorde oppholdet til en fornøyelse. Beliggenheten var flott, med fin avstand til alle attraksjoner som Briksdalsbreen, Loen, Stryn osv. Anbefales på det sterkeste, vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Trine1972