Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Dette må være en av Norges beste campingplasser. Du blir møtt med et smil å føler deg velkommen fra 1sekund. Det finns paddelbord robåter og motorbåter du kan låne gratis. Du kan bestille ferskt brød/rundstykker til frokost. Alle di ansatte smiler å hilser. Området er dønn strøkent. Aldri sett et så rent og pent sanitær anlegg på en campingplass noen gang. Andre campingplasser burde reist hit på opplæring. Det kan være lurt å bestille plass i god tid. Det var fullt på campen under hele vårt opphold. Vi kommer garantert tilbake neste år.

1  Takk, galagutt
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

For en fantastisk plass!!! Skulle bare innom en natt, men måtte bli igjen en ekstra natt fordi vi ikke klarte å dra der fra! Hadde ferien vært lengre hadde vi hatt enda flere netter!! Med nystekt brød og rundstykker levert til frokosten, vannaktiviteter av flere slag (trampoline i vannet, standup padle, kano, robåt og trøbåt), stor lekeplass, kjempe god service, rent og fint, og ikke minst fantastisk flott natur. Elsket denne plassen!

1  Takk, mariannegjesteland
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Flott campingplass med fantastisk beliggenhet og utrolig god service. Mye kjekt å gjøre for barn i alle aldre, og rene og fine fellesanlegg. Man kan til og med få varme rundstykker til frokost. Anbefales!

Takk, EivindGjest
Anmeldt 25. juni 2019

Bodde to netter på Oldevatn camping og har bare positive ord å si om campingplassen. Det ligger helt ved et vann og er omkranset av fin natur. Flott sted med fine hytter, god standard på sanitetsanlegget og svært serviceinnstilte og hyggelige eiere. Kommer gledelig igjen.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Dushedush
Anmeldt 17. juni 2019 via mobile enheter

Besøkte denne nydelige plassen siste helga i mai 2019.
Sendte mail på forhånd for å sjekke muligheter til plass.

Fikk tildelt en flott plass på andre sida av brua. (Kul gangvei under brua;-))

Sanitæranlegget var fullstendig reint til kvar tid. Her snakka vi 100%

Mange tilbud til barn med stor leikeplass, trampoline, zip-line osv osv.

Muligheit til leige av båt med motor, kano, tobåt. Fantastisk fiske i Oldevatnet. Her får du garantert napp.

Utrulig hyggelige eigara og drivera av plassen som gjer alt dei kan for et kjekt opphold.

Takk for oss. Oldevatn. Du er nr 1!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, GjestBaardsen