Anmeldt 5. august 2019

Jeg og tre andre var på norgesferie sommeren 2019, og hadde sett oss ut Oldevatn Camping som stopp nr. 3 på turen. Vi hadde ringt i forveien for å sikre oss plass, og da vi kom frem ble vi møtt av en smørblid eier som hadde holdt av to teltplasser til oss helt nede ved vannet. Idylliske omgivelser med høye fjell ravende rundt og isblått vann det går an å bade i på en varm sommerdag. Servicen var upåklagelig, og vi fikk kjøpt alt vi trengte og mer til i kiosken. Fasilitetene var også meget gode, det var alltid rent og luktet godt. Dette ble uten tvil turens høydepunkt, og vi stortrivdes på Oldevatn Camping. Perfekt sted å bo for naturopplevelser i Olden og Loen. Hit skal vi tilbake!

• Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Sannekatarina
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Dette må være en av Norges beste campingplasser. Du blir møtt med et smil å føler deg velkommen fra 1sekund. Det finns paddelbord robåter og motorbåter du kan låne gratis. Du kan bestille ferskt brød/rundstykker til frokost. Alle di ansatte smiler å hilser. Området er dønn strøkent. Aldri sett et så rent og pent sanitær anlegg på en campingplass noen gang. Andre campingplasser burde reist hit på opplæring. Det kan være lurt å bestille plass i god tid. Det var fullt på campen under hele vårt opphold. Vi kommer garantert tilbake neste år.

1  Takk, galagutt
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

For en fantastisk plass!!! Skulle bare innom en natt, men måtte bli igjen en ekstra natt fordi vi ikke klarte å dra der fra! Hadde ferien vært lengre hadde vi hatt enda flere netter!! Med nystekt brød og rundstykker levert til frokosten, vannaktiviteter av flere slag (trampoline i vannet, standup padle, kano, robåt og trøbåt), stor lekeplass, kjempe god service, rent og fint, og ikke minst fantastisk flott natur. Elsket denne plassen!

1  Takk, mariannegjesteland
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Flott campingplass med fantastisk beliggenhet og utrolig god service. Mye kjekt å gjøre for barn i alle aldre, og rene og fine fellesanlegg. Man kan til og med få varme rundstykker til frokost. Anbefales!

Takk, EivindGjest
Anmeldt 25. juni 2019

Bodde to netter på Oldevatn camping og har bare positive ord å si om campingplassen. Det ligger helt ved et vann og er omkranset av fin natur. Flott sted med fine hytter, god standard på sanitetsanlegget og svært serviceinnstilte og hyggelige eiere. Kommer gledelig igjen.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Dushedush