Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

En venninne og jeg overnatte her for en natt og var veldig fornøyd med omgivelsene rundt som er særdeles spektakulære både når det er sol og regn, bra sanitæranlegg som var veldig renslig og ikke minst veldig hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, martineemiliea
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Her fikk vi skikkelig god camping-følelse Kjempe fine omgivelser, fantastiske eiere, tilbud om nystekte rundstykker etc, fin lekeplass og alltid rent og pent på sanitærbygget
Vi har reist rundt i to uker nå, og dette var en av de første vi var på. Har savnet denne resten av turen vår!!
Vi kommer garantert tilbake.

Takk, annkathrin82
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Oldevatn Camping med to barn sommeren 2020, og det var en fantastisk opplevelse! Flott beliggenhet, ypperlig service og vennlig personale. Oppgraderte og moderne hytter. Man kan sitte på hytta og la seg fascinere av den fantastiske naturen som omkranser campingplassen.
Gratis utlån av båter og kano så man kan ta seg en tur ut på det fantastiske grønne Oldevatnet.
En nydelig bålplass med flere bålpanner ved vannet hvor man kan grille.
Kort vei inn til Olden sentrum hvis man skal på butikken. Ellers har resepsjonen det man trenger av basisvarer, snacks og is. Må heller ikke glemme at de tilbyr ferske rundstykker og brød man kan hente på morningen.
For barn er også denne plassen flott på alle måter, med båter for utlån og stor lekeplass med mange lekeapparater, godt sikret fra trafikk.
Vi kan anbefale campingplassen og området på det varmeste. Og vi kommer nok tilbake hit!

Takk, vegmik
Anmeldt 21. juni 2020

Super plass, supert vertskap! Rent, rolig og godt vedlikeholdt. Herlig å dra kanoen ut på morgenkvisten, helt gratis såklart. Hytte nr 2 var flott oppusset og holdt god standard. Grillplass perfekt på kveldens kos. Vertskapet fyrte opp bålpanna for oss.
10 av 10 poeng

Takk, 652elisabeths
Anmeldt 18. august 2019

Fantastisk hyggelig sted. Idyllisk campingplass med flotte og rene fasiliteter. Topp service og hyggelig vertskap. Du skal lete lenge etter noe bedre,. Hit kommer vi gjerne tilbake ved neste anledning.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, JohanH1440