Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Området ligger nydelig til mellom fjellene, og elvebrusen som kommer om natten er fantastisk å sovne til! Fordelingen mellom telt og vogner er ryddig. Det var hyggelig besetning, og felles områdene som toaletter og dusjer var rene og velkommene.

Takk, Reisejente85_
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Oldevatn camping juli 2020. Fikk en flott plass nede ved vannet. Hadde glemt strømledning, men vi fikk låne. Vaskemaskin og tørketrommel kunne brukes ved kjøp av poletter. Kjekt siden det regnet på tur til Briksdalsbreen. Rent og fint serviceanlegg og wifi. Varme rundstykker kunne bestilles til frokosten. Vakkert sted med god service! Anbefales.

Takk, theskj
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

En venninne og jeg overnatte her for en natt og var veldig fornøyd med omgivelsene rundt som er særdeles spektakulære både når det er sol og regn, bra sanitæranlegg som var veldig renslig og ikke minst veldig hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, martineemiliea
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Her fikk vi skikkelig god camping-følelse Kjempe fine omgivelser, fantastiske eiere, tilbud om nystekte rundstykker etc, fin lekeplass og alltid rent og pent på sanitærbygget
Vi har reist rundt i to uker nå, og dette var en av de første vi var på. Har savnet denne resten av turen vår!!
Vi kommer garantert tilbake.

Takk, annkathrin82
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Oldevatn Camping med to barn sommeren 2020, og det var en fantastisk opplevelse! Flott beliggenhet, ypperlig service og vennlig personale. Oppgraderte og moderne hytter. Man kan sitte på hytta og la seg fascinere av den fantastiske naturen som omkranser campingplassen.
Gratis utlån av båter og kano så man kan ta seg en tur ut på det fantastiske grønne Oldevatnet.
En nydelig bålplass med flere bålpanner ved vannet hvor man kan grille.
Kort vei inn til Olden sentrum hvis man skal på butikken. Ellers har resepsjonen det man trenger av basisvarer, snacks og is. Må heller ikke glemme at de tilbyr ferske rundstykker og brød man kan hente på morningen.
For barn er også denne plassen flott på alle måter, med båter for utlån og stor lekeplass med mange lekeapparater, godt sikret fra trafikk.
Vi kan anbefale campingplassen og området på det varmeste. Og vi kommer nok tilbake hit!

Takk, vegmik