eDreams
Priceline
Anmeldt 21. juli 2020

Selvom regn ofte drar ned opplevelsen av et sted, så gir jeg denne plassen topp score.
Bodde der et døgn med campingvogn.
Hyggelig betjening, og rene fasiliteter. Mulighet for å bestille ferskt brød/rundstykker til neste morgen. Tror nærmeste butikk er i Olden, så annet men trenger er kjekt å ta med når man passerer Olden sentrum. Var en kiosk på campen, som jeg ikke sjekket utvalget i.

Takk, rogeru2019
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Området ligger nydelig til mellom fjellene, og elvebrusen som kommer om natten er fantastisk å sovne til! Fordelingen mellom telt og vogner er ryddig. Det var hyggelig besetning, og felles områdene som toaletter og dusjer var rene og velkommene.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Oldevatn camping juli 2020. Fikk en flott plass nede ved vannet. Hadde glemt strømledning, men vi fikk låne. Vaskemaskin og tørketrommel kunne brukes ved kjøp av poletter. Kjekt siden det regnet på tur til Briksdalsbreen. Rent og fint serviceanlegg og wifi. Varme rundstykker kunne bestilles til frokosten. Vakkert sted med god service! Anbefales.

Takk, theskj
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

En venninne og jeg overnatte her for en natt og var veldig fornøyd med omgivelsene rundt som er særdeles spektakulære både når det er sol og regn, bra sanitæranlegg som var veldig renslig og ikke minst veldig hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, martineemiliea
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Her fikk vi skikkelig god camping-følelse Kjempe fine omgivelser, fantastiske eiere, tilbud om nystekte rundstykker etc, fin lekeplass og alltid rent og pent på sanitærbygget
Vi har reist rundt i to uker nå, og dette var en av de første vi var på. Har savnet denne resten av turen vår!!
Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, annkathrin82