2 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 158
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Veldig fin plass! Her kan du låne båt, sup, kano gratis. Rene og fine toaletter og dusj. Eget rom for kjøleskap, gassovn, mikro og oppvask. Kjekk lekeplass og trampoline, kjekt for ungene. Veldig kjekke og behjelpelig verter.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, MarenOsterhus
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde i hytte 7 på Oldevatn Camping i 4 netter. Stor hytte med plass til 6 personer. Det var utrolig fin hytte, veldig ryddig og pen med en helt fantastisk utsikt over Oldevatn.
Vi bestilte rundstykker hver morgen og handlet i den lille butikken på området der de virkelig hadde mye av det man kan tenkes trenge. Fine turområder rett bak campingen og strålende at man kan låne kano, paddle boards og tråbåter. De som jobber her gjør virkelig opplevelsen ekstra god, utrolig hyggelige og hjelpsomme. Gleder oss allerede til å komme tilbake hit!

Takk, AnnicaA344
Anmeldt 21. juli 2020

Selvom regn ofte drar ned opplevelsen av et sted, så gir jeg denne plassen topp score.
Bodde der et døgn med campingvogn.
Hyggelig betjening, og rene fasiliteter. Mulighet for å bestille ferskt brød/rundstykker til neste morgen. Tror nærmeste butikk er i Olden, så annet men trenger er kjekt å ta med når man passerer Olden sentrum. Var en kiosk på campen, som jeg ikke sjekket utvalget i.

1  Takk, rogeru2019
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Området ligger nydelig til mellom fjellene, og elvebrusen som kommer om natten er fantastisk å sovne til! Fordelingen mellom telt og vogner er ryddig. Det var hyggelig besetning, og felles områdene som toaletter og dusjer var rene og velkommene.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Oldevatn camping juli 2020. Fikk en flott plass nede ved vannet. Hadde glemt strømledning, men vi fikk låne. Vaskemaskin og tørketrommel kunne brukes ved kjøp av poletter. Kjekt siden det regnet på tur til Briksdalsbreen. Rent og fint serviceanlegg og wifi. Varme rundstykker kunne bestilles til frokosten. Vakkert sted med god service! Anbefales.

Takk, theskj