Priceline
12.9 km fra Oldevatn Camping
12.8 km fra Oldevatn Camping
Se flere hoteller i Olden
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

NYDELIG camping med tipp topp service. Alt det ekstra du ønske d på camping , radio på sanitæranlegg , reint, liten kiosk med det meste du har glemt sjøl! I tillegg mulig å bestille brød/rundstykke til frokost 😍 fineste utsikta i tilegg til fin leikeplass og lån av båt og sykla!

Takk, renatel0ug
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Har ikke campet mye, men servicen her er det beste jeg har opplevd hittil.
Ekstremt hyggelig og behjelpelig vert.
Veldig flott sted og det meste inkludert som
Båt, standup etc.

De ferske rundstykkene de tilbyr var 👌🏻👌🏻

Takk, 839kristiann
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Veldig fin plass! Her kan du låne båt, sup, kano gratis. Rene og fine toaletter og dusj. Eget rom for kjøleskap, gassovn, mikro og oppvask. Kjekk lekeplass og trampoline, kjekt for ungene. Veldig kjekke og behjelpelig verter.

1  Takk, MarenOsterhus
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde i hytte 7 på Oldevatn Camping i 4 netter. Stor hytte med plass til 6 personer. Det var utrolig fin hytte, veldig ryddig og pen med en helt fantastisk utsikt over Oldevatn.
Vi bestilte rundstykker hver morgen og handlet i den lille butikken på området der de virkelig hadde mye av det man kan tenkes trenge. Fine turområder rett bak campingen og strålende at man kan låne kano, paddle boards og tråbåter. De som jobber her gjør virkelig opplevelsen ekstra god, utrolig hyggelige og hjelpsomme. Gleder oss allerede til å komme tilbake hit!

Takk, AnnicaA344
Anmeldt 21. juli 2020

Selvom regn ofte drar ned opplevelsen av et sted, så gir jeg denne plassen topp score.
Bodde der et døgn med campingvogn.
Hyggelig betjening, og rene fasiliteter. Mulighet for å bestille ferskt brød/rundstykker til neste morgen. Tror nærmeste butikk er i Olden, så annet men trenger er kjekt å ta med når man passerer Olden sentrum. Var en kiosk på campen, som jeg ikke sjekket utvalget i.

1  Takk, rogeru2019