eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefin campingplass med fantastisk beliggenhet og masse aktiviteter til barn. Fin lekeplass, trampoliner, tråkkebåter, SUP og kanoer blant annet.
Meget vedlikeholdt og rent.
Stort utvalg i kiosken.

Takk, kristint267
Anne Mykløen Sunde, Eier på Oldevatn Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk for fin omtale :)
Mvh Andreas Sunde
Oldevatn Camping

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Fin caming med gode sanitærforhold. Resepsjonen er åpen fra 09.00 til 21.00. Gratis utlån av sup, kajakker, kano, båter og tråbåter. Camingen stiller også med redningsvester. Fint å grille ved vannet, der det er satt opp bålpanner. Fin lekeplass med lekestativ, zip-Line og husker. Det er også trampoline og hoppemadrass på plassen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 950benedicter
Anmeldt 22. juni 2021

Svært hyggelig og imøtekommede vertskap, som ga oss hytta en time før innskjekk. Sanitæranlegget var svært renslig og pent, i likhet med hytta vi leide. Koslig beliggenhet med majestetisk natur. Perfekt både for barnefamilier og par. Kommer garantert tilbake!

Takk, F6820KBevah
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Vi ankom Oldevatn camping med høye forventninger, fordi vi hadde hørt at det var en veldig fin plass og bra service. Det overgikk altså våre forventninger, mye finere enn vi trodde og servicen var topp. Campinghytta (nr 6) var veldig bra, nyoppusset, rent og pent.
Fikk tips om å ta en tur til Kleiva lørdag kveld, anbefales! Kort tur med bra utsikt:-)
Avreisedagen tok vi en tur til Briksdalsbreen, denne anbefales også, ca 40-45 min å gå opp, men også mulig med motorisert skyss.

Vi håper på gjentakelse

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Henning1967
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

NYDELIG camping med tipp topp service. Alt det ekstra du ønske d på camping , radio på sanitæranlegg , reint, liten kiosk med det meste du har glemt sjøl! I tillegg mulig å bestille brød/rundstykke til frokost fineste utsikta i tilegg til fin leikeplass og lån av båt og sykla!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, renatel0ug