eDreamsUSD 142
Agoda.comUSD 147
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Rolig og fin camping. Greit med plass mellom bobiler/campingvogner. Fin utsikt mot et helt grønt vann og mange fjelltopper. Fine turmuligheter fra camping plassen. Gratis leie av kano, kajakk, Sup, robåt og tråbåt. Veldig bra lekeområde for barn. Muligheter til å kjøpe ferske rundstykker og brød på morgenen. Det som trekker ned er at det var mye pågang på vaskemaskin og Tørketrommel. Kunne med fordel ha flere en 1 vaskemaskin og 1 tørketrommel. Luktet til tider litt kloakk lukt fra Gården ved siden av. Litt avhengig av vindretning. Men det var ikke plagsomt.

Romtips: Må oppleves
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, GeirH51
Anmeldt 5. august 2021

Vi var der i 2.netter med bil og vogn. Flott sanitær- anlegg, gratis utleie av kano/padlebåt og god hjelp i resepsjonen. Flott utsikt og rolig beliggenhet. Har allerede anbefalt dette stedet til flere

Takk, Cesssa
Anne Mykløen Sunde, Eier på Oldevatn Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig og rene fasiliteter. Gratis utleie av kanoer og ect. Stille og rolige omgivelser. Møtte en dag på vannmangel i hygienefasilitetene, men det kom sikkert av antall besøkene og tidspunkt på formiddagen. Alt ble rettere opp raskt

Takk, Nomad46480686846

Hei
Det var faktisk en reell vannmangel på grunn av den ekstremt tørre sommeren i år. Brønnen vår var rett og slett tom.
Fikk heldigvis ordnet det med 300mtr med slange og en pumpe som gjor til at vi fikk ordnet vanntilførsel :)
Har aldri opplevd dette tidligere, men vi fikk heldigvis løst dette raskt.
Mvh Andreas

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Dette er en meget god familiecamping med flott utsikt, gode og rene fasiliteter og masse å gjøre for ungene. Gratis utleie av kano, kajakk, trøbåt og SUP, samt redningsvester. Denne campingen anbefales på det varmeste.

Takk, 984janneg

Anmeldt 2. august 2021

Særdeles flott beliggenhet, ikke overfylt, nye og rene sanitæranlegg og flere vannaktiviteter.

Herlig badevann, dersom du klarer deg med ca 10 grader.

Et stort pluss var hyppig rengjøring av sanitæranleggene og gratis vannaktiviteter (kajakk, tråbåter osv). Flotte turmuligheter i nærheten.

1  Takk, EirikG_12