eDreams
Anmeldt 24. juli 2022

Rent, pent, vedlikeholdt. Ligger sjarmerende til ved oldevatn. Kano utleie, hoppetrampiline, kajakk, lekeplass, kiosk, fint for par, og supert for familier med barn! Anbefales! Gratis dusjing, det er ikke hverdagskost! Godt badevann.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, cecilieh656
Anmeldt 21. juni 2022 via mobile enheter

Fint område på rolig sted og nær et nydelig vann. Flott utsikt. Hyggelig betjening. Svært rent. Ok kjøkken med kjøleskap, vannkoker, mikro og 4 gassbrennere. Bra dusj og wc. Mange ulike aktiviteter på stedet (både på vann og på land). Drar gjerne tilbake både med venner og familie.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, malinkalseth
Anmeldt 13. september 2021

En perle av en campingplass i nydelige omgivelser i Olden, med trivelig personale, renslige fasiliteter og utlån av både kajakk og båt helt gratis. Anbefales i aller høyeste grad og blir definitivt et førstevalg dersom vi befinner oss i området igjen.

Takk, annakN9714PS
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Rolig og fin camping. Greit med plass mellom bobiler/campingvogner. Fin utsikt mot et helt grønt vann og mange fjelltopper. Fine turmuligheter fra camping plassen. Gratis leie av kano, kajakk, Sup, robåt og tråbåt. Veldig bra lekeområde for barn. Muligheter til å kjøpe ferske rundstykker og brød på morgenen. Det som trekker ned er at det var mye pågang på vaskemaskin og Tørketrommel. Kunne med fordel ha flere en 1 vaskemaskin og 1 tørketrommel. Luktet til tider litt kloakk lukt fra Gården ved siden av. Litt avhengig av vindretning. Men det var ikke plagsomt.

Romtips: Må oppleves
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, GeirH51
Anmeldt 5. august 2021

Vi var der i 2.netter med bil og vogn. Flott sanitær- anlegg, gratis utleie av kano/padlebåt og god hjelp i resepsjonen. Flott utsikt og rolig beliggenhet. Har allerede anbefalt dette stedet til flere 🙏🏼

Takk, Cesssa
Anne Mykløen Sunde, Eier på Oldevatn Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk for fin omtale :)
Mvh Andreas Sunde
Oldevatn Camping